Det syntes jeg i så fald slet ikke er i orden...!! At en far vælger slet ikke at ville se sit barn, skal ikke gå ud over moren på den måde.. Det bedste for et barn er 100% at bo hos 1 biologisk forældre i stedet for 2 plejeforældre.. Så er det så morens ansvar at sørge for at samvær med andre mænd/venner eller bekendte forekommer... Så ikke opdragelsen kun bliver kvindepræget.
Jeg er selv skilsmisse barn, som har været hårdt nok i forvejen da jeg ikke meget kontakt til min biologiske far har haft, og ville da være helt ulideligt ikke at kunne bo hos min mor så...! Så vigtigt er det altså heller ikke med 2 forældre hvis det skulle forekomme på dne måde som du beskriver i dit spørgsmål. Også at skulle savne sin bio mor- og måske få et tættere nærvær med en som man ikke er i familie med ( kommer an på alderen af anbringelsen.) Biologiske bånd er det vigtigste at holde fast i..!! Familie er det vigtigste man har, om man så har meget eller lidt..
Hvad når mor fandt en ny kæreste, ?? Så måtte barnet måske gerne komme hjem..? Og hvis det forhold så ikke gik, så kunne barnet blive smidt frem og tilbage i systemet. ? NEj tak 
Tyveri ved højlys dag overfor den forældre som stadig gerne vil se sit barn, og have det ved sig hver dag. En bio-forældre vil altid give en anden form for kærlighed, end hvad plejeforældre vil.
Anmeld