Hej.
Måske i lige kan hjælpe mig her..
var ved lægen i mandags og fik taget blodprøver - idag får jeg så svaret og prøverne viser så at jeg har ALT for lavt stofskifte, har sukker i min urin, og min blodprocent er hellere ikke okay.. Hun har så sendt en henvisning til sygehuset om at få taget flere prøver men får at vide at der kan gå op til 14 dage før jeg kan komme til på sygehuset..!!
Jeg har det rigtig skidt og har haft det længe..!! Er svimmel, døjer med hovedpine, er voldsom træt, går og døjer med smerter i maven og underlivet - altså sådan rigtig meget, så meget at jeg græder når jeg går ud for at hente post i vores postkasse..!!
Skal først til jm d. 4 - og sidder nu og tænker en HEL masse tanker omkring alle de dårlige prøver..! Hvordan dælen blir sådan nogle ting behandlet? - Er er risiko for at blive sat igang - for har søgt på nettet og flere steder og der står at hvis man har lavt stofskifte påvirker det baby og baby evt kan blive født med for lavt stofskifte..!!
Håber lidt der er nogen der evt kan hjælpe mig med at forklarer hvad der mon KAN ske, og hvis nogen har prøvet noget ligende ville jeg blive rigtig glad hvis i kunne beskrive forløbet?
er ano - da INGEN af min vennekreds eller familie endnu ved om de her prøver osv, og syntes ikke det ville være det bedste at de læste det via denne side..!!
Anmeld