Tålmodighd er en dyd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

www.baby.NU ;)

Som jeg ikke ejer

Godt et lille spørgsmål som sikkert mange andre har stillet.

Min kæreste og jeg besluttede den 17/10 at vi gerne ville være forældre. Jeg stoppede straks med pillerne, da jeg læste på pakken man godt kunne stoppe midt i en pakke. jeg havde taget ca 10 piller ind i en pakke. Allerede den 19/10 fik jeg min mens, og den var normal og i 5 dage. jeg har efterfølgende haft kvalme morgen og aften og er øm i underlivet. ( det føles som om det hele bobler og kører rundt)

Mit spørgsmål er så... jeg kan da ikke allerede være gravid vel...??  er mega nysgerrig men har sagt til min selv jeg ikke vil sætte kriller i hovedet med at prøve ÆL test osv... men jeg kan jo ikke styre det  

Kom lige med nogen visdomsord 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Ann.

Nej gravid er du nok ikke endnu, din mens er jo stoppet for 3 dage siden, så du har højst sandsynligt ikke engang haft ÆL endnu.

Kvalmen og ømheden er helt sikkert "eftervirkninger" fra dine p-piller. 

Anmeld

27. oktober 2010

www.baby.NU ;)

Nej det var os det jeg tænkte, men tankerne er slet ikke til at styre, når det er det man ønsker

Anmeld

27. oktober 2010

Ann.

www.baby.NU ;) skriver:

Nej det var os det jeg tænkte, men tankerne er slet ikke til at styre, når det er det man ønsker

Kender det godt

Men som du selv siger - tålmodighed er en dyd, og den er du bare nød til at have. Ellers kan det blive rigtig svært for dig selv.

Evnen til at blive gravid kan også blive påvirket hvis du tænker for meget på det, så være naturlig og hav noget andet at tage dig til, så ikke det hele går op i baby

Anmeld

27. oktober 2010

www.baby.NU ;)

Ja troede heller ikke jeg ville være sådan, men lige så snart det blv besluttede slog det klik for mig

Men tror og regner også med det bliver lidt nemmere at slappe af og vænne sig til tanken om der kan gå lidt når den første mens har været der... lige nu er det bare så nyt og spændende.

Tak for svaret

Anmeld

27. oktober 2010

Ann.

www.baby.NU ;) skriver:

Ja troede heller ikke jeg ville være sådan, men lige så snart det blv besluttede slog det klik for mig

Men tror og regner også med det bliver lidt nemmere at slappe af og vænne sig til tanken om der kan gå lidt når den første mens har været der... lige nu er det bare så nyt og spændende.

Tak for svaret

Velbekomme

Ja det hele nyt og en dejlig tanke - Men bare slap af, så kommer det helt af sig selv, måske endda i første forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.