Tror min datter har store fødder:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Laulund87

oerbaek skriver:

ja og han har det ikke fra fremmed... hans mor har også kømpe fødder

Haha Underligt for jeg bruger str 37 og hendes far bruger str 39 så hvis hendes fødder er lidt store, undrer det mig egentlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Skouboe

Laulund87 skriver:

Det er da også en pæn størrelse

Ja, jeg forudser har hun får problemer med at finde sko når hun bliver større. Kunne du da for pokker ikke have arvet min perfekte, slanke str 39 der passer ALT istedet for sin fars str 48 

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

Skouboe skriver:

Ja, jeg forudser har hun får problemer med at finde sko når hun bliver større. Kunne du da for pokker ikke have arvet min perfekte, slanke str 39 der passer ALT istedet for sin fars str 48 

str 48!

Ville egentlig være ret synd for hende hvis hun ender i den størrelsesorden hehe..Min veninde bruger str 41 og hun har ofte problemer med at få de sko hun vil have..

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

- skriver:

Du kan ikke sammenligne strømper med sko.

Min dreng er 10½ mdr og bruger også 20-22 i strømper og bruger str 20/21 i sko.

Nej det har jeg fundet ud af for jeg har prøvet sko på hende et par gange og det skulle være en str 22.

Anmeld

27. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Thi....

Vores fætter bliver 3 til januar og bruger 28 i sko og han er vel næsten en meter's penge høj og 17½ kg.

Frederic blev 2 år her den 3 sep og han bruger 23 i angulus alm sko - 22 i termostøvler og hans ny indkøbte angulus tex støvler er i str 24. Han har brugt strømper i str 23 i et år nu, kan ikke huske hvad de spænder over. men det er strømper fra decoy.

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

Thi....

Vores fætter bliver 3 til januar og bruger 28 i sko og han er vel næsten en meter's penge høj og 17½ kg.

Frederic blev 2 år her den 3 sep og han bruger 23 i angulus alm sko - 22 i termostøvler og hans ny indkøbte angulus tex støvler er i str 24. Han har brugt strømper i str 23 i et år nu, kan ikke huske hvad de spænder over. men det er strømper fra decoy.

Så har han vist nogle små fine fødder Men han er jo heller ikke så stor vel?

Anmeld

27. oktober 2010

Malthes mor

Har lige i dag, været ude at købe vinterstøvler til lillemanden i dag. Han er 10 mdr og bruger str.21. Hans storebror på 4 år bruger str. 30i støvler.

Anmeld

27. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Så har han vist nogle små fine fødder Men han er jo heller ikke så stor vel?

Han har selv døbt dem dukkefødder... Når de sider fast i hans traktor råber han gerne; moar, kom her - dukkefødder sidder fast...

Nej han er 90 cm og for 3 dage siden 9,8 kg. 

Han er en petit dreng... Hans håndled er lige knap 9 cm i omkreds, var ude for at finde nye støvler til ham idag. Men det blev kun til angulus'en. For i termostøvler skulle han stadig have en str 22 med plads til at vokse i og sådan et par har vi i - i str 22. Så vi venter lige og ser om de ikke når at vokse lidt. 

Vi har også brugt str 23 i et år nu.

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

Han har selv døbt dem dukkefødder... Når de sider fast i hans traktor råber han gerne; moar, kom her - dukkefødder sidder fast...

Nej han er 90 cm og for 3 dage siden 9,8 kg. 

Han er en petit dreng... Hans håndled er lige knap 9 cm i omkreds, var ude for at finde nye støvler til ham idag. Men det blev kun til angulus'en. For i termostøvler skulle han stadig have en str 22 med plads til at vokse i og sådan et par har vi i - i str 22. Så vi venter lige og ser om de ikke når at vokse lidt. 

Vi har også brugt str 23 i et år nu.

Hvor sødt

Jeg har læst lidt om hans historie og det lyder ikke sjovt 

Men dejlig er han da, sikke nogle øjne

Anmeld

27. oktober 2010

Henri84

Alberte på 5 1/2 mdr. har brugt 20-22 i strømper de sidste 2 mdr
Elias på 2 år + 2 mdr. bruger str. 25-? Ja kan ikke helt huske hvad størrelsen hedder Han bruger 25 i sko/støvler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.