Køb af autostol.. For tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Nea85

Hej med jer!

Jeg er faldet over et godt tilbud på en autostol, men jeg har det sådan lidt.. Er det ALT for tidligt at købe den nu?
Jeg er kun 13+2 i dag - alt så dog rigtig godt ud til nakkefoldsscanningen i sidste uge.

Hilsen Nea85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Malthes mor

Tillykke, men vent dog. Lige om lidt starte udsalg overalt også babyudstyr, og så kan du få noget lækkert lidt billigere end normalt.

Anmeld

27. oktober 2010

millesofie

Malthes mor skriver:

Tillykke, men vent dog. Lige om lidt starte udsalg overalt også babyudstyr, og så kan du få noget lækkert lidt billigere end normalt.

yes vent til januar.. gem pengene det kan virkelig betale sig

men nej det er bestemt ikke for tidligt jeg var 6+5 da jeg købte barnevognen et ønskebarn er jo et ønskebarn

Anmeld

27. oktober 2010

Low

Min veninde fik en af kærestens familie INDEN første læge besøg, det synes jeg var tidligt . Jeg synes i skal vente til et nogle uger, måske til i finder et godt tilbud man ikke kan sige nej til . Jeg ventede selv med at købe ting til efter uge 20. Så gik jeg bare stille og rolig og fandt gode tilbud , og hvis noget var for dyrt så købte jeg det ikke. Alle mine ting var meget billige så jeg fik ikke brugt alle mine penge hehe

Anmeld

27. oktober 2010

Nea85

Mange tak for de hurtige svar!
Hmm.. Jeg tror, jeg venter lidt. Nu har den været til den pris i laaang tid, men man kan nok finde noget lignende engang i januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.