Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A. skriver: ikke på alle det vil blive for meget synes jeg
ikke på alle det vil blive for meget synes jeg
Ja det tænker jeg også lidt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: Det kan du vel også få
Det kan du vel også få
Har overvejet at købe sådan et sæt, men jeg aner absolut intet om det?
TrineLærke skriver: Har overvejet at købe sådan et sæt, men jeg aner absolut intet om det?
Nåe.. jeg skal have dem lavet af en der er udannet for jeg kan sgu ikke selv
Low skriver: Jeg har lige vedhæftet et billede at nogle negle. Jeg skal bare have dem med hvide tipper og ikke sorte, med de chanel tegn men nu bliver jeg i tvivl om jeg skal have de tegn på alle neglene eller kun ringe fingerne.. hvad synes du? Jeg skal op imorgen og have dem lavet
Jeg har lige vedhæftet et billede at nogle negle. Jeg skal bare have dem med hvide tipper og ikke sorte, med de chanel tegn men nu bliver jeg i tvivl om jeg skal have de tegn på alle neglene eller kun ringe fingerne.. hvad synes du? Jeg skal op imorgen og have dem lavet
flotte negle på billedet- hvem har lavet dem, hvis jeg må spørge?
Apples skriver: flotte negle på billedet- hvem har lavet dem, hvis jeg må spørge?
Hende der har lavet dem på det første billede har en gruppe på facebook der hedder 'Nails and Art', jeg ved ikke lige hvem der har lavet dem på billede 2 men det er min venindes hænder så det er en hun kender
Low skriver: Hende der har lavet dem på det første billede har en gruppe på facebook der hedder 'Nails and Art', jeg ved ikke lige hvem der har lavet dem på billede 2 men det er min venindes hænder så det er en hun kender
ok- tusinde tak, må straks ind og finde den gruppe leder nemlig efter en dygtig negle teknikker...i øvrigt syntes jeg klart kun chanel på ringe fingrene
Jeg "kom til" at stemme for ALLE neglene. Men da jeg så det, ændrede jeg med det samme mening. Jeg syntes det er pænest kun på 2 af neglene.
Jeg elsker de negle (sorte tipper) og har haft dem 4 gange tror jeg. Men det med logoer på negle og pyntedimser er slet ikke mig
Øj hvor er de bare fede ser vildt godt ud med det sorte. Jeg ville klart kun vælge en på hver hånd synes det bliver for voldsomt på alle finger.
Ihh glæder mig til jeg skal havde negle igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128