Har brug for jeres hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Tanja84

Godaften de damer

Har lige brug for lidt hjælp

Sidder og skal til at bestille en kørepose til den lille prinsesse, og bliver helt i tvivl om hvilken farve jeg skal vælge (se bileder nedenfor).

Den lilla passer naturligvis bedst til en pige, og er rigtig fin, men er også helt vild med den turkise farve. Iiiihhh nogen gange ville jeg ønske man kun havde en valgmulighed

Som et lille input har vi valgt vores barnevogn med den samme farve turkise (se billede for neden - blot med et andet stel), da jeg som sagt er helt vild med farven, samt synes jeg det hele hurtigt kunne blive for tøset

Den turkise ville derfor passe fint her til, men bliver det en tand for drenget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Hvem?

Tanja84 skriver:

Godaften de damer

Sidder og skal til at bestille en kørepose til den lille prinsesse, og bliver helt i tvivl om hvilken farve jeg skal vælge (se bileder nedenfor).

Den lilla passer naturligvis bedst til en pige, og er rigtig fin, men er også helt vild med den turkise farve. Iiiihhh nogen gange ville jeg ønske man kun havde en valgmulighed

Som et lille input har vi valgt vores barnevogn med den samme farve turkise (se billede for neden - blot med et andet stel), da jeg som sagt er helt vild med farven, samt synes jeg det hele hurtigt kunne blive for tøset

Den turkise ville derfor passe fint her til, men bliver det en tand for drenget?

Ville helt klart vælge den første - den er såååå fin til hende :O)

Anmeld

27. oktober 2010

bette

synes det bliver en anelse for drenget.. ville nok også vælge den første

Anmeld

27. oktober 2010

Nea85

Jeg ville også vælge den lilla, da jeg synes, den turkise er lidt for drenget - men de er begge to rigtig fine

Anmeld

27. oktober 2010

Tanja84

Tusind tak for jeres hurtige svar. Mandens stemme røg til jorden og den lilla er hermed bestilt, så nu glæder jeg mig bare til at modtage den 

Anmeld

27. oktober 2010

Jakob'sMor

Tanja84 skriver:

Godaften de damer

Helt klart den første :-) den passer godt til en pige.. hvor har du fundet dem - syntes de er vildt søde..

Anmeld

27. oktober 2010

Tanja84

BetinaMikkel skriver:

Helt klart den første :-) den passer godt til en pige.. hvor har du fundet dem - syntes de er vildt søde..

De er nemlig såååå søde

Har købt dem på www.fleece.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.