Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg været til MD scanning i dag
Og sørme om jeg ikke venter en sund, rask og meget livlig lille dreng
hvor er det bare fantastisk hvor meget man kan se på sådanne en scanning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-lig tillykke Dejligt med en lille sønne!
Uh, der er to uger til det er min tur - glæææder mig helt vildt
Mange gange tillykke med det!!
Chewy skriver: -lig tillykke Dejligt med en lille sønne! Uh, der er to uger til det er min tur - glæææder mig helt vildt Mange gange tillykke med det!!
tusind tak... har to drenge i forvejen så det er jo ganske praktisk at der kommer en mere
oerbaek skriver: tusind tak... har to drenge i forvejen så det er jo ganske praktisk at der kommer en mere
Ej, hvor skønt. Sikke meget glæde de så kan få af hinanden
Chewy skriver: Ej, hvor skønt. Sikke meget glæde de så kan få af hinanden
ja det bliver helt fantastisk... kan jo se hvor meget glæde de to store har af hinanden så det bliver da bare dejligt
oerbaek skriver: ja det bliver helt fantastisk... kan jo se hvor meget glæde de to store har af hinanden så det bliver da bare dejligt
Er selv af en søskendeflok på tre piger, og det var fedtVi havde så meget glæde af hinanden.
Hvornår har du termin? Marts? Og hvor gamle er de drenge, du har?
Chewy skriver: Er selv af en søskendeflok på tre piger, og det var fedtVi havde så meget glæde af hinanden. Hvornår har du termin? Marts? Og hvor gamle er de drenge, du har?
Jeg har Kristoffer på 5 år og Mathias på 3 år og så skal den sidste dreng komme omkring d. 17 marts.
oerbaek skriver: Jeg har Kristoffer på 5 år og Mathias på 3 år og så skal den sidste dreng komme omkring d. 17 marts.
Det er jo perfekt
Held og lykke med det fremover
Chewy skriver: Det er jo perfekt Held og lykke med det fremover
tusind tak nu kan tiden kun gå for langsomt til marts. glæder mig rigtig meget til han kommer ud og ser verden
Stort tillykke Glæder mig til det er min tur mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128