Øv, så kom mens :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Mutti2B

Ja, piger, så var det heller ikke denne gang det skulle lykkedes for mig

Jeg havde testdag (klinikkens) i søndags og testede lørdag og søndag bragende negativ. Men skulle egentlig først ha mens i går tirsdag, så et lille håb levede jo stadig. Tirsdag var næsten gået og jeg var frustreret. Negativ test og ingen mens, aaargh!! Men lige inden jeg skulle i seng kom det. Eller gjorde det nu det? Det var brunt og der var nææææsten ingenting. Hvad er nu det? Min mens plejer at starte med en frisk blødning og der kommer en del. Jeg vågnede i morges og stadig ikke mere, meeeeeen her i formiddags kom det i stride stømme (sorry). Jeg er ærgelig og rigtig ked fordi det ikke lykkedes i denne omgang, men lettet fordi jeg nu kan komme igang igen og ikke skal vente mere på mens

Så nu håber jeg at 3. gang er lykkens gang  . Jeg har snakket med klinikken om at komme på pergotime, men det når vi ikke i næste omgang. Så det bliver først i 4. forsøg, men så langt håber jeg nu ikke jeg kommer

Det var en trist men forhåbningsfuld lille update fra en kvinde i behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

De3Guldklumper

- Du ved hvor jeg er hvis du har brug for mig

Anmeld

27. oktober 2010

Bavianis

Mutti2B skriver:

Jeg havde testdag (klinikkens) i søndags og testede lørdag og søndag bragende negativ. Men skulle egentlig først ha mens i går tirsdag, så et lille håb levede jo stadig. Tirsdag var næsten gået og jeg var frustreret. Negativ test og ingen mens, aaargh!! Men lige inden jeg skulle i seng kom det. Eller gjorde det nu det? Det var brunt og der var nææææsten ingenting. Hvad er nu det? Min mens plejer at starte med en frisk blødning og der kommer en del. Jeg vågnede i morges og stadig ikke mere, meeeeeen her i formiddags kom det i stride stømme (sorry). Jeg er ærgelig og rigtig ked fordi det ikke lykkedes i denne omgang, men lettet fordi jeg nu kan komme igang igen og ikke skal vente mere på mens

Så nu håber jeg at 3. gang er lykkens gang  . Jeg har snakket med klinikken om at komme på pergotime, men det når vi ikke i næste omgang. Så det bliver først i 4. forsøg, men så langt håber jeg nu ikke jeg kommer

Ej, hvor er det øv. Kan tydeligt mærke hvordan det var da man fik sin mens - jeg blev en dag nødt til at tage hjem fra arbejde fordi jeg var så nedslået!

Men jeg hepper videre her fra sidelinien!!!

Anmeld

27. oktober 2010

FrkT

Århhhh sødeste..... det er jeg ked af at høre. Men ja, 3. gang MÅ være lykkens gang for jer 

Stooooooort 

Anmeld

27. oktober 2010

dorthemus

Åh hvor er det synd for dig..håbede også på et forsinket positivt resultat

Jeg  på næste gang og sender dig et stort kram

Dorthe

Anmeld

27. oktober 2010

Mutti2B

Pylle3 skriver:

- Du ved hvor jeg er hvis du har brug for mig

Tak, søde dig. Håber vi ses i weekenden

Anmeld

27. oktober 2010

Mutti2B

Bavianis skriver:

Ej, hvor er det øv. Kan tydeligt mærke hvordan det var da man fik sin mens - jeg blev en dag nødt til at tage hjem fra arbejde fordi jeg var så nedslået!

Men jeg hepper videre her fra sidelinien!!!

Tak

Jeg var også bare så sikker på at det var lykkedes så jeg er rigtig ked af det. Har lige brugt den sidste time på at tude i telefonen mens jeg har forsøgt at tale med min far. Kunne jo næsten ikke gøre mig forståelig fordi jeg bare hulkede. Men sagen er den at han slet ikke ved at jeg er gået igang med pb endnu, for jeg vil gerne overraske ham en dag. Jeg har dog sagt til ham at jeg har planer om det, så den stakkels gamle mand ikke falder om den dag jeg fortæller at han skal være morfar. Men noget helt andet er at min far har fundet sig en kæreste og jeg synes det går stærkt imellem dem og det er ret svært for mig. Det kom vi til at snakke om da han nævnte at det jo godt kunne være at vi skulle holde jul med hende. Jeg vil jo helst ha ham for mig selv  og føler at jeg skal ta min mors parti hele tiden (min mor døde for snart 2½ år siden). Jeg vil selvfølgelig gerne se ham lykkelig, tag endelig ikke fejl af det, og det er derfor jeg har holdt mine følelser for mig selv, men i dag brændte det hele bare lige sammen. Det er fandme svært Puha, liiiige et sidespor der

Anmeld

27. oktober 2010

Mutti2B

Århhhh sødeste..... det er jeg ked af at høre. Men ja, 3. gang MÅ være lykkens gang for jer 

Stooooooort 

Tusind tak, det varmerJa, håber godt nok også at 3. gang er lykkens gang, for økonomien er nok ikke til flere forsøg

Anmeld

27. oktober 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Åh hvor er det synd for dig..håbede også på et forsinket positivt resultat

Jeg  på næste gang og sender dig et stort kram

Dorthe

Tak, søde . Ja håbet var der også inderst inde til det sidste, selvom jeg ikke ville være ved det.

Nu vil jeg bare igang igen og det kan kun gå for langsomt

Anmeld

27. oktober 2010

Lisbeth1985

Mutti2B skriver:

Åhh, hvor er det træls Jeg krydser fingre for at tredje gang er lykkens gang

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.