Hvornår satte i kravlegård op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

quar20

Hej alle..!!

Sidder her og er i uge 36 på fredag..!! Med Tino var ALT bare klart både værelse osv, meget tidligt - gik hjemme pga. smerter, og fordi vi mistede tvillinger forinden graviditeten med Tino.. Egentlig turde jeg ikke gøre så meget ud af det, men gjorde det faktisk alligevel sådan at vi var klar 4 uger før terminen..!!

Nu sidder jeg her med Lillebror i maven og har da fået vasket alt babytøj, og lagt i kommoden..!! Men ØHH - syntes det er møg svært at komme igang med at gøre ALT færdigt..!!

Kom så til at tænke på om hvornår andre satte deres kravlegård op? - Vi har jo Tino og jeg tænker at det måske var en idé at sætte den op sådan han vender sig til at kravlegården skal være i stuen..!!? Men hvornår? ARHH tøser hjælp mig lige? Er jeg for hurtigt på den eller?..

Har jo døjet rigtig meget her i graviditeten - både med blærebetændelse, plukveer, snydeveer osv osv..!! JM'erne på sygehuset sagde at det måske var en idé at planlægge lidt allerede nu mht. til hvor Tino skal passes osv..!! Måske jeg ikke fik lov at gå tiden ud... Desuden viste en scanning i uge 25 at både længde og vægt svarede til at jeg sku være 1½ - 2 uger længere fremme..!! ARHH er sku ved at få lidt stress - som i sikkert godt kan læse jer frem til

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.