Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak for tippet!! Det vil vi da udnytte tror jeg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Er det både Cinemaxx og Nordisk films biografer?
Er det både Cinemaxx og Nordisk films biografer?
Jep det er alle biografer
Malonde1985 skriver: Jep det er alle biografer
Ja, det så jeg lige
Det har jeg aldrig hørt om før. Men vi havde tænkt os en "mor-og-far-alene-aften-kvalitetstid-plus-middag-aften" i weekenden, så det var da faktisk et meget nyttigt tip der!! Tak!!
Håber lille Sol har det godt ;-)
God dag til dig!
Hvorfor står der ikke noget om det på biografernes hjemmesider??? Er det fordi vi bor i det mørke jylland hvor de ikke har indført sådan noget???
Louise mortil4 skriver: typisk det kommer når man ikke har nogen penge øv øv ville gerne i biffen med manden.
typisk det kommer når man ikke har nogen penge øv øv ville gerne i biffen med manden.
det er da lønningsdag på fredag (29/10)
det sku være alle landets biografer - også de "små"
Tulle Mus skriver: Hvorfor står der ikke noget om det på biografernes hjemmesider??? Er det fordi vi bor i det mørke jylland hvor de ikke har indført sådan noget???
det gjorde der heller ikke sidste år...jeg ved ikke hvorfor men det skulle altså også gælde i jylland!!
ej tak, så snupper vi en tur...måske 2 hvis farmand kan overtales, men skal ihvertfald ind og se toy story 3(i 3d) med prinsessen, det vil hun VILDT gerne se
og så kan faren måske overtales til grusomme mig senere på dagen
Så skal man da lige ind og se hvad der hyles sådan over ang. Paranormal activity 2 Bliver dog ikke nær så mindeværdigt som ved 1'eren, som min søster og jeg så dagen før hun fødte!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128