Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og ville lige sige hej (:
Jeg glæder mig til at opleve tiden herinde ..
Jeg hedder Tanja , er 21 og venter mit første barn til April ..
Jeg kommer fra Horsens og glæder mig til vidunderet kommer ..
Kram fra Tanja (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hejsa og velkommen til
håber du bliver glad for siden
og ville lige sige hej (: Jeg glæder mig til at opleve tiden herinde .. Jeg hedder Tanja , er 21 og venter mit første barn til April .. Jeg kommer fra Horsens og glæder mig til vidunderet kommer .. Kram fra Tanja (:
Tillykke med graviditeten og velkommen til Baby.dk
Håber du får det bedste ud af siden. Men vil dog advare om at den kan være yderst vanedannende
Vh Marlene
Hej Tanja, tillykke med dit kommende barn og velkommen til
Hej Tanja.
Velkommen til Baby.dk. Som en anden skrev så kan man blive yderst afhængig af siden her!
Tillykke med graviditeten. Jeg er også (lidt) fra Horsens, har boet der for nogle år siden og bor nu i Hovedgård lidt udenfor Horsens. Venter min nr. 2 til januar.
hejVelkommen til siden. Jeg håber du bliver rigtig glad for den.Men pas på Man bliver dybt afhængig af denJeg hedder Carina og er 20 år. Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby siden april 09. Men da det ikke vil lykkedes, er vi på vej i behandling.Glæder mig til at høre mere fra dig og lære dig at kendeKram Carina
Velkommen til siden... men pas på man bliver afhængig...
Majbritt
Velkommen til siden... men pas på man bliver afhængig... Majbritt
det er nemlig det man gør..... men på den gode måde jo self.
Velkommen til og tillykke med maven.... glæder mig til at følge dig
Mange tak for velkomsten alle sammen .. Jamen, hvis j eg bliver afhægning a siden så må jeg jo tag det med .. Er sikker på at der er masser a gode råd og hjælp at hente herinde så det er vel " fint " nok :b
Carina: Jamen jeg siger held og lykke og håber at det bliver jeres år .. Jeg ville godt give lidt a mit held .. Har så meget det her år (:
Kruse90 skriver: hejVelkommen til siden. Jeg håber du bliver rigtig glad for den.Men pas på Man bliver dybt afhængig af denJeg hedder Carina og er 20 år. Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby siden april 09. Men da det ikke vil lykkedes, er vi på vej i behandling.Glæder mig til at høre mere fra dig og lære dig at kendeKram Carina
Hej med dig
Jeg vil bare sige at det med afhængigheden kan jeg fuldt ud tilslutte mig
Velkommen til - og tillykke med dit første barn
Mvh Susanne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128