Rejse m. børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Mortilxx

Hvor gammel var jeres barn da i rejste første gang efter fødslen? Og hvor tog i hen? Er det iorden at tage eksp. til Bornholm når barnet er 3 måneder gammel? Og hvornår synes I at det er okay at tage et barn med ud at rejse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Maja88

Nihell skriver:

Hvor gammel var jeres barn da i rejste første gang efter fødslen? Og hvor tog i hen? Er det iorden at tage eksp. til Bornholm når barnet er 3 måneder gammel? Og hvornår synes I at det er okay at tage et barn med ud at rejse?

det vil jeg sige er hvad man har samvittighed til.

Vi skal selv på kørselv ferie til Italien til sommer hvor bebser er lige omkring 3½måned. så jeg vil sige du sagtens kan tage bebsern med.

Anmeld

27. oktober 2010

JulieE

Nihell skriver:

Uha... Jeg har rejst rigtig meget i Danmark med min. Den ældste var kun 3  uger da vi var 1 uge hos mine forældre i Nordjylland. Han var med på Bornholm da han var 6 uger og igen da han var 4 mdr. og den mellemliggende periode vra vi i Nordjylland et par gange... Bare Baby har sin mor, så har det for vores børn været lige gyldigt hvor vi var Vi har altid haft liften med som sovested, så det var velkendt med gene dyne og egne dufte

Så Ja, det er da helt ok

Anmeld

27. oktober 2010

MariaJ

5 dage. Vi rejste hjem fra fødestedet (4 timer med fly).

Næste gang var hun 4 uger (lang tur med fly og tog for at besøge familien i Danmark).

Siden har vi været på to længere rejser og skal på rejse igen i morgen. Min datter er lige knapt seks måneder.

Om du kan rejse med dit barn eller ej, afhænger nok meget af barnet. Jeg synes det har været nemt. Da hun var helt lille sov hun næsten hele turen uanset hvilket transportmiddel man stoppede hende ind i. Nu er mere vågen, så det er ikke helt så afslappende at have hende med, men det går stadig fint. En bæresele/slynge eller lignende er guld værd hvis man ikke er i bil, og vi har også været glade for at have barnevognen med så vidt muligt (så man har et kendt sted den lille kan sove). 

Anmeld

27. oktober 2010

Malonde1985

Vi rejste til Spanien, da min datter dengang var 4 mdr gammel .. Og hun efterfølgende rejst meget både til Spanien og til Færøerne - der har ingen problemer været.

Synes ikke der er nogen grænse for hvornår man kan rejse med dem - vil sige det er op til en selv  

Anmeld

27. oktober 2010

Mortilxx

Tusind tak for jeres svar

Min kærestes ene halvdel af hans familie, synes at det er tidligt. Den anden mener at det er vores beslutning, og tror godt vi kan tage barnet med. Men som de siger kommer det også an på barnet, om det er et forholdsvis nemt barn, eller et ''svært'' barn.

Vi blev nemlig inviteret med til Bornholm her til sommer, og vi sagde jo selvfølgelig ja, men så var det jo at jeg blev gravid.

Men nu er min beslutning taget. Vi skal simpelthen til Bornholm...

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

Nihell skriver:

hvis folk ikke synes det er i orden at tage til bornholm med en baby på 3 mdr, så må jeg være en meget dårligt mor. :-)

jeg tog til usa med min datter da hun var 4 mdr, hun var dog lidt syg, fordi hun lige havde fået sin vag. og det var en meget lang tur pga der var vulkan aske, så det tog faktisk 30 timer eller mere.

hjem tog det 11 timer og der var ingenting.

jeg synes begge gange det gik fint selvom hun var syg på vej derover.

Anmeld

27. oktober 2010

sarahb

vi var i dubai da vores søn var 2 mdr. Så bestemt må du det De kan rejse fra de er født.

Anmeld

27. oktober 2010

betjenten

Nihell skriver:

Ibber var knap 3 mdr, da vi var 2 uger i Thailand... Det gik meget nemmere end forventet, og ville gøre det om til hver en tid Men tror da at det kommer meget an på hvad for en baby man har... Havde nok ikke været så fedt hvis han havde haft kolik!!!

Anmeld

27. oktober 2010

Mortilxx

Tusind tak for alle jeres svar!! .

Dejligt at høre, at man altså ikke er en dårlig mor, når man tager sit barn med ud at rejse, nogle måneder efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.