Karoline skriver:
Hej!
Det kan jo være en stor omvæltning at blive mor for første gang. Og det er bestemt ikke altid en dans på roser.
Til en bog om moderskab håber jeg, at du har lyst til at bidrage med dine erfaringer:
- Følte du dig meget forandret som person, efter du havde født dit første barn?
- Har du oplevet at have dage som nybagt mor, hvor du kunne tude over ingenting?
- Hvor lang tid efter fødslen oplevede du tudeture?
- Har du oplevet at have efterfødselsreaktioner, dvs. som var mere alvorlige end de normale tudeture?
- Synes du, at det er svært at tale med andre om dine følelser?
Du er også velkommen til at skrive til mig i en privat besked.
På forhånd tak 
Bedste hilsner,
Karoline
1. Føler mig meget forandre, til af bare kunne gå i seng når man ville gå ud og hande når man ville eller bare til familie fester. hvis man ikke passer sin seng er man jo hele død om morgen især hvis man har en søn der vågner mellem ½time og 3 timer hele tiden i løbet af en hel nat. og når man skal handle er det ikke bare gå ud af døren nej du skal pakke en masse gør dit barn klar familie fester nogle er heldige men min dreng er ikke så vild med fremmede mennesker han er tryk ved dem han har tæt på sig og er ikke god til af sove fremmede steder, så man kan sige hele ens hverdag/liv er lavet om.. men alt sammen med store plusser...
2. ja især hvis man ikke viste hvorfor den lille græd og man følte sig magtesløs og når man har været oppe om natten så falder verden godt nok sammen og tårne løber bare.
3. de varede ca i 4 mdr efter uhh det er længe når man tænker over det
4. Min reaktioner var nok jeg nemt kunne blive sur over ingen ting men holdte det inde i mig selv til vores dreng sov så vi kunne snakke jeg følte mig mere sårbar havde brug for en masse krammer og trykhed af min kæreste som jeg fik.
5. Jeg har altid kunne snakke med min kæreste om alt ellers havde jeg aldrig valgt ham hihihih ej men det er noget der betyder meget for mig af vi kan snakke om alle ting
så en stor krammer og kys og en fyr der lytter
Anmeld