Min søde lille baby, er ved at blive en stor dreng, han bliver 8 måneder i dag.........Hvor bliver tiden af!
Jeg synes lige det har været jul og så fik jeg ham, ja nu er det ved at være jul igen og der er kun 4 måneder til han bliver 1 år og jeg skal på arbejde igen.
På vores vægt herhjemme siden den 8,4 kg og vi har ikke målt ham, men han er tæt på de 70cm.
De sidste par måneder er alt gået så hurtigt, han er vokset godt og taget på, så han er "endelig" oppe i en str. 68-74. Vi har lige købt en ny flyverdragt i str. 80.
Han kan så meget nu, sidde selv i korte stunder, sidder fint i højstolen, vil gerne spise selv og følger med i ALT. Leger så flot nede på gulvet og har fået lidt mere hår på hovedet. Han kravler ikke endnu, men drejer sig selv rundt. Han prøver så meget på at "kravle/nå det legetøj, han gerne vil lege med som er uden for rækkevidde, og nej hvor han kæmper for det.
Lidt nyere billeder af Julius og Cassandra.
1. Cassandra faldt i søvn med min tegneplade, der var helt mørkt i rummet, det var kun pladen der lyste, der er Peter Plys på.
2-4. han leger på gulvet i sin trekant, han er selv "kravlet" ud af den, der hvor han ligger på pinden.
5. Følger med i at søster spiser....
6-10. Han elsker at lege i vores seng. Han er hel vild med den kagedåse den lyser og spiller musik.
11. Skal lige skiftes, så jeg "hjælper" mor med at holde i tæerne
12. d. 16 okt Julius sidder selv i længere tid, jeg siger bare av.
13-16. D. 26 okt. Julius er blevet bedre til at sidde selv. Det ene billede fik han "sidebalance"
17-18. Cassandra hører "Bammer musik" Nuki nuki med gummibär og alle de andre, hun elsker den bamse