Åhh, det er så hårdt, jeg bliver deprimeret hvert år når de studerende får hue på, og køre rundt i gaderne og er glade for deres afsluttende eksamen. Jeg vil så gerne have en HF, men kan ikke klare det pga dårlig fod, og smerter døgnets 24 timer. Jeg har en HG, som ikke er afsluttet, mangler de 2 år i lære som jeg heller ikke kan gøre færdig.
Det gør så ondt hvert ar at se de glade unge mennesker som har hele verden foran dem, og kan vælge og vrage. Den mulighed vil jeg aldrig få
. Det har taget tid at bearbejde.
Kan godt forstå det er hårdt, men husk du kan genoptage det efter barsel, og så har du kun de 4 måneder tilbage. Glæd dig på deres vejne, men glæd dig også over at du selvfølgelig venter baby (dreng) og stadig har hele verden for dine fødder. Syntes du skal tage med dem ud og fejre det, for du vil sikkert fortryde hvis du ikke gjorde. Jeg bestod ikke HG efter 2 år, men skulle have et fag mere i et år før jeg kunne bestå, jeg tog med klassen ud og spise, og feste dengang alligevel, så da jeg året efter bestod følte jeg ikke at jeg var gået glip af noget, jeg havde bare festet lidt på forskud, fordi det var dem jeg gik i klasse med.
Nyd graviditeten, og det som følger med, selv det sure. Og glæd dig over livet som du bære.

Anmeld