Årh det gør lidt ondt indeni.. snøft :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Malonde1985

Jeg var jo igang med min udd. da jeg blev gravid og manglede kun 4 mdr, før jeg var færdig med udd. Men blev jo desværre sygemeldt pga. svær kvalme og opkastninger  og sådan er det jo bare.. Er jo superglad for jeg er gravid og venter denne dejlige lille dreng . Men hvor gør det bare ondt indeni, at se mine klassekammerater på facebook, kalde sig færdiguddannede nu! Jeg er superglad på deres vegne!! Misforstå mig ikke! Det har virkelig været et sejt forløb og synes det er SÅ flot at de klarer deres eksamener SÅ flot som de gør, og har krydset fingre og skrevet held og lykke til alle sammen osv.. Men hvor ville jeg dog også bare gerne selv ha været færdig, og rigtig gerne sammen med de andre - vi har fulgt hinanden i tykt og tyndt, og været der for hinanden hele vejen igennem .. Ved godt man ikke kan få alt hvad man vil ha i denne verden, og som min jordemoder siger, er det bare meningen at jeg lige skal stoppe op nu her, og tage livet lidt som det kommer. Man kan ikke planlægge ALT, og jeg venter jo en lille dejlig bebs til januar, og kan jo sagtens tage resten af mit skoleforløb efter barsel.. Det er bare lige nu jeg har det lidt skidt, når jeg ser deres opdateringer.. Nogen der kender den følelse?? Mine hormoner gør det jo absolut heller ikke bedre

Iøvrigt skal de holde noget afslutningsspisning en af dagene og vil rigtig gerne ha mig med - hvad syns I jeg skal gøre?? VIL så gerne fejre det med dem og ønske dem ordentlig tillykke - er bare SÅ bange for at jeg begynder at stortude midt i det hele  Men jeg har jo også noget at fejre med dem - jeg er jo GRAVID!!!

Åh lige et lille snøfte indlæg fra mig - hormonella pregnant women

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Jetjen

Kan da godt forstå du gerne vil være færdig sammen med alle de andre. I er jo et hold og du er på en måde kommet udenfor (dog på den gode måde).

Synes bestemt du skal fejre med dem. So what hvis du kommer til at tude - tror jeg sagtens de andre kan forstå er dine hormoner og ikke din personlighed, der kommer til udtryk.

Anmeld

27. oktober 2010

Livas mor

Oplevede det samme som dig.. Jeg blev gravid med Liva og måtte stoppe, da der kun var 1 år tilbage af min sygeplejerskeuddannelse. Jeg havde verdens bedste studiegruppe, hvor vi var 6 tøser som fulgte med i alt i hinandens liv.. Nu er de alle færdige og har fået arbejde, og jeg starter igen til februar 2011 alene på det sidste og nok hårdeste år af uddannelsen.

Men på den anden side har jeg fået Liva, og der er så meget arbejdsløsehed for sygeplejersker, så jeg skal ikke slide for at prøve at få et arbejde..

Så op med kinderne søde

Anmeld

27. oktober 2010

Loa

Forstår hvordan du har det.... Manglede 2 1/2 måned før jeg er færdig med uddannelsen, da jeg gik fra på barsel, og syntes det var lidt ufedt at den anden elev blev færdig og fik fine karakterer og blev fastansat der hvor vi/jeg er elev..... Og jeg går her og ikke aner hvad der venter mig når jeg er færdig........

Ville sååååå gerne have været færdig uddannet, men er jo også meeeega lykkelig for min lille skat og ville ikke undvære hende for noget i verden, så det er sådan lidt en bob bob følelse

Anmeld

27. oktober 2010

Malonde1985

Tak for opmuntringen piger. Er både glad og ked af at høre at I også har prøvet det .. Men ja alle gennemgår det vel på et tidspunkt i livet, hvis ikke det er på uddannelsen, så på en arbejdsplads.. Men puha det er lige lidt hårdt, når man sådan får flashet det op i ansigtet.

For ja vi havde det virkelig godt sammen i gruppen, og nu skal jeg jo så starte op alene efter barsel, men så er der forhåbenltlig nogle andre søde mennesker man kan snakke med , og man kunne jo så også håbe på  at der er mere arbejde til den tid.

Nu vil jeg nyde min lille bebs i maven - han er jo det vigtigste sammen med min store pige 

Anmeld

27. oktober 2010

Aprilmor11

Åhh, det lyder ikke sjovt, har aldrig selv prøvet det , men se det på den lyse side, det er 4 måneder du skal tag færdig når du er færdig på barsel Jeg syns helt klart at du skal tag med ud og fejre dem, så kan i jo også fejre din graviditet på samme tid (:

Held og lykke .. Og op med humøret , sender kram

Anmeld

27. oktober 2010

Malonde1985

Aprilmor11 skriver:

Åhh, det lyder ikke sjovt, har aldrig selv prøvet det , men se det på den lyse side, det er 4 måneder du skal tag færdig når du er færdig på barsel Jeg syns helt klart at du skal tag med ud og fejre dem, så kan i jo også fejre din graviditet på samme tid (:

Held og lykke .. Og op med humøret , sender kram

Tak . Ja 4 mdr er ikke lang tid og det er faktisk bare en 3½ måneds praktik og så en eksamen jeg mangler, så det er jo til at overkomme. Det skal nok gå. Ryger bare ned i nogle huller nogen gange, og så er det lige lidt svært at komme op igen..

Ja tror måske også jeg tager med dem ud og spiser. De tager jo nok videre ud og fester og da kan jeg jo bare hoppe af toget

Anmeld

27. oktober 2010

VIPpigen

Åhh, det er så hårdt, jeg bliver deprimeret hvert år når de studerende får hue på, og køre rundt i gaderne og er glade for deres afsluttende eksamen. Jeg vil så gerne have en HF, men kan ikke klare det pga dårlig fod, og smerter døgnets 24 timer. Jeg har en HG, som ikke er afsluttet, mangler de 2 år i lære som jeg heller ikke kan gøre færdig.

Det gør så ondt hvert ar at se de glade unge mennesker som har hele verden foran dem, og kan vælge og vrage. Den mulighed vil jeg aldrig få. Det har taget tid at bearbejde.

Kan godt forstå det er hårdt, men husk du kan genoptage det efter barsel, og så har du kun de 4 måneder tilbage. Glæd dig på deres vejne, men glæd dig også over at du selvfølgelig venter baby (dreng) og stadig har hele verden for dine fødder. Syntes du skal tage med dem ud og fejre det, for du vil sikkert fortryde hvis du ikke gjorde. Jeg bestod ikke HG efter 2 år, men skulle have et fag mere i et år før jeg kunne bestå, jeg tog med klassen ud og spise, og feste dengang alligevel, så da jeg året efter bestod følte jeg ikke at jeg var gået glip af noget, jeg havde bare festet lidt på forskud, fordi det var dem jeg gik i klasse med. Nyd graviditeten, og det som følger med, selv det sure. Og glæd dig over livet som du bære.

Anmeld

27. oktober 2010

Aprilmor11

Malonde1985 skriver:

Tak . Ja 4 mdr er ikke lang tid og det er faktisk bare en 3½ måneds praktik og så en eksamen jeg mangler, så det er jo til at overkomme. Det skal nok gå. Ryger bare ned i nogle huller nogen gange, og så er det lige lidt svært at komme op igen..

Ja tror måske også jeg tager med dem ud og spiser. De tager jo nok videre ud og fester og da kan jeg jo bare hoppe af toget

Jah lige præcis .. Held og lykke med det hele ihverfald .. Er sikker på at det hele nok skal gå (:

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Årh hvor træls! Kan godt forstå du har det hårdt! Jeg ville vælge at tage med ud at spise, bliver det for hårdt, og svært ikke at græde må du undskylde det med hormoner!!

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.