det bliver nu lidt mærkeligt (arbejde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Lone Jakobsen

sidder lige midt i ansøgning nr. 16. jeg er meget kreativ. søger jo job indenfor børn, så prøver at udvise en masse sjov og kreativ tænkning.

samtidig er der en tidligere kollega (af den gode slags) som skriver til mig på fb. jeg fortæller hende at jeg vil komme ned med nøgler, kort osv på lørdag...og samtidig fyldes jeg med en form for melankoli. for jeg har vitterligt været i den brance i 10 år. det er hele mit voksne arbejdsliv.... og på lørdag siger jeg definitivt farvel til det.

skønt det er selvvalgt, var det bestemt ikke den måde jeg havde regnet med at sku stoppe på, og det hele fylder mig med en lidt trist og ærgelig stemning indeni.

ville hellere ha haft en hyggelig sidste dag, med god tid til at sige farvel til dem som vitterligt har støttet mig igennem det hele. i stedet smutter jeg ind en lørdag, med mand og børn, og afleverer det sidste der hermed afslutter min kariere i dansk supermarked.

det bliver nu mærkeligt..... men jeg ser frem til en ny begyndelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

BabyMus

Ville bare lige sige Held & Lykke med jobsøgningen. (: Håber du findet det helt rigtige sted at arbejde. (:

Anmeld

27. oktober 2010

Lone Jakobsen

tak skal du ha

Anmeld

27. oktober 2010

klmf

Kan godt forstå det må være mærkeligt, men når først du har fundet et andet job kan du sikkert ikke forst du ventede så længe Sådan har jeg det lige nu og det er en dejlig følelse at starte op i noget nyt og godt.

Held og lykke med jobsøgningen!

Anmeld

27. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Kan godt forstå det må være mærkeligt, men når først du har fundet et andet job kan du sikkert ikke forst du ventede så længe Sådan har jeg det lige nu og det er en dejlig følelse at starte op i noget nyt og godt.

Held og lykke med jobsøgningen!

ja det tror jeg faktisk du har ret i og glæder mig meget til at tage hul på noget der er så anderledes.

nu krydser jeg bare fingre for at nogen af mine ansøgninger giver pote

Anmeld

27. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

ja det tror jeg faktisk du har ret i og glæder mig meget til at tage hul på noget der er så anderledes.

nu krydser jeg bare fingre for at nogen af mine ansøgninger giver pote

Ja, der er jo lige det med om der så er jobs at få... Er det som pædagogmedhjælper du søger??

Anmeld

27. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Ja, der er jo lige det med om der så er jobs at få... Er det som pædagogmedhjælper du søger??

ja det er

selv om jeg er blevet foreslået at blive privat dagplejemor... det skal jeg bare lige tænke lidt over det er jo noget af en satsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.