Godmorgen de damer.
Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte....
Jeg er i den situation at jeg har en lille soen paa 10 mrd og er gravid igen ( absolut ikke planlagt ). Egentlig kunne jeg godt taenke mig at hoere fra jer moedre som har valgt at faa jeres boern taet paa hinanden - hvad er fordele/ulemper ved at faa dem saa taet paa hinanden? Overvejede I abort - hvorfor/hvorfor ikke ? Og jer som valgte at faa aborten - hvad drog jer til den beslutning ? Har I fortrudt ?
Jeg ved hverken ud eller ind, den ene dag har jeg lyst til at faa endnu et barn, den naeste dag orker jeg det simpelthen ikke.
Vi bor i udlandet hvor der ikke er tilskud til noget som helst og en plads i vuggestue/dagpleje koster fra Dkr 8000.- pr mrd pr barn! Saa rent oekonomisk vil det, ja, naermest begrave os indtil skolealderen. Vil det da vaere ansvarligt at faa endnu en lille een ? Paa den anden side saa vil jeg vaere tvunget til at gaa hjemme med to boern - og er det ikke en gave at kunne se sine boern vokse op og tilbringe hver dag med dem ?
Men jeg ved bare heller ikke om jeg er staerk nok til at faa det lille vaesen fjernet, og et eller andet sted saa SKAL vi jo nok faa det hele til at koere hvis det er det vi vil. Aahhh det er bare saa svaert!!
Hvad filan skal jeg goere ???? Hvor er min tryllefe med glaskuglen ?
Tak fordi I laeste med 
Knus fra Sille
Anmeld