Hvad har I på af badetøj i svømmehallen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Malonde1985

Jeg har ikke købt nogen graviditets badedragt og gider heller ikke bruge penge på en, så jeg bruger faktisk bare min almindelige bikini med bindesnore i siden... Men hvad bruger I?? Kan ik helt finde ud af om det ser sjovt ud med trekants bikini på i svømmehallen med efterhånden stor mave

Har overvejet lidt at finde en billig brugt bikini med hotpants til på nettet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

BabyNilas

I sommers brugte jeg bare min gamle bikini da var jeg ca 28 uger henne.

I lørdags var jeg i wellness med min søster til hendes polterarbend og der havde jeg den samme bikini på og der var jeg 37 uger henne.

Jeg tænkte i starten meget over hvad andre tænkte om mig, men jeg tænkte så at jeg er gravid og det er smukt at vise sin mave frem så jeg havde det godt med det.

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Indtil videre bruger jeg badedragt. det kan jeg bedst lide i svømmehallen, men vil heller ikke ofrre penge på en gravibadedragt. Så når jeg ikke kan være i min egen, tror jeg da også jeg hopper i en bikini...

Anmeld

27. oktober 2010

NessaXenia

bikini. og vil altid have det, og gennem graviditeter. medmindre jeg selfølgelig ligner en zebar med strækmærker. men det ser ikke ud til at jeg kommer til det,

Anmeld

27. oktober 2010

Malonde1985

BabyNilas skriver:

I sommers brugte jeg bare min gamle bikini da var jeg ca 28 uger henne.

I lørdags var jeg i wellness med min søster til hendes polterarbend og der havde jeg den samme bikini på og der var jeg 37 uger henne.

Jeg tænkte i starten meget over hvad andre tænkte om mig, men jeg tænkte så at jeg er gravid og det er smukt at vise sin mave frem så jeg havde det godt med det.

Ja man burde jo heller ikke skulle skifte hele sin garderobe ud for 9 mdr´s graviditet vel?? Og ja det er da smukt med en stor og flot mave... nogen gange skal man bare ikke tænke så meget over hvad andre mon tænker om én.. Åh gad virkelig godt sidde og få varmen inde i en sauna lige nu

Anmeld

27. oktober 2010

Malonde1985

AnneBJ skriver:

Indtil videre bruger jeg badedragt. det kan jeg bedst lide i svømmehallen, men vil heller ikke ofrre penge på en gravibadedragt. Så når jeg ikke kan være i min egen, tror jeg da også jeg hopper i en bikini...

Ja det er nemlig smart med en bikini, for da kan maven vokse ligeså tosset den vil, uden at det går udover badetøjet

Anmeld

27. oktober 2010

mullesmith2

Malonde1985 skriver:

Jeg har ikke købt nogen graviditets badedragt og gider heller ikke bruge penge på en, så jeg bruger faktisk bare min almindelige bikini med bindesnore i siden... Men hvad bruger I?? Kan ik helt finde ud af om det ser sjovt ud med trekants bikini på i svømmehallen med efterhånden stor mave

Har overvejet lidt at finde en billig brugt bikini med hotpants til på nettet...

Hvis du kunne bruge bikini før du blev gravid så er jeg sikker på du har en flot krop og så kan du bruge bikini uanset hvor gravid du bliver/er  Jeg har en tankini hedder det som også er todelt men med en slagt undertrøje istedet for bh. Jeg har dog ikke brugt den da den er for lille til min mave og har slet ikke været i svømmehallen mens jeg har været gravid.

Anmeld

27. oktober 2010

Minipigen

jeg ville os have brugt min bikini hvis jeg stadigvæk kunne den

og manden og jeg havde bare sådan en lyst til at tage i svømmeren, så manden gik igang med at se om jeg ku passe nogen af hans bdebukser for så ku jeg bare bruge dem og så bruge min bikinitop. men det kunne jeg heller ikke.

og så gik manden igang med at se om han kunne finde en badedragt på nettet og så fandt vi en, men så kom problemet igen, hva str. sku jeg have hehe.

så manden ringede ned til forretningen og spurgte og da jeg er højgravid, så sku jeg helt op i en XL

og hold da op tænkte jeg bare, men så kørte manden ned og hentede den.. og den passede fint men af at tænke på jeg er gået fra en small til en Xl er vildt sys jeg

Anmeld

27. oktober 2010

Brams

Malonde1985 skriver:

Jeg brugte bare min almindelige bikini

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Psssst... Jeg har 2 gravid badedragter til salg De har kun været brugt i min graviditet med Frigg...

og kom da helt sikkert så meget afsted i svømmehallen som muligt, mens I er gravide Det er bare den bedste træning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.