patella skriver:
Jeg har en dejlig dreng på 11 måneder, som sover så ufattelig meget både nat og dag, så vi får også god søvn. Eller dvs. det er vi begyndt på, for i lang tid var jeg slem til at gå ind til ham, bare for at tjekke om han havde sparket dynen af og lå og blev kold. Men da jeg har sagt til mig selv, at det ikke er nødvendigt at gå derind, medmindre han "kalder" kan der nu godt gå rigtig mange timer, hvor han ligger uden dyne. Altså vi går ind til ham når vi går i seng og putter dynen godt omkring ham. Så hører vi ikke fra ham før ca. kl. 4, hvor han klynker lidt. Jeg går derind, gir ham
n og nussekluden og putter ham rigtig godt igen med dynen. Her er han ofte blevet ret kold, af at ligge uden dyne i nogle timer (jeg ved ikke hvor mange)...
Hvad gør I? Går I ind og tjekker jeres bebser, blot for at lægge dynen på, eller hvordan klarer I det ellers?
Det skal siges at han har hel-natdragt på, og strømper, hvis det er en af de hel-natdragter der ikke er fødder i...
Laura er lige blevet 1 år, og sparker også dynen af. Hun sover i heldragt men uden strømper. Hvis hun ikke har givet lyd fra sig, kigger jeg til hende inden jeg går i seng og putter dynen om hende. Det samme i løbet af natten - kigger til hende, hvis hun giver lyd fra sig, ellers ikke
Anmeld