Trodsalderen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

hc=k

Kan det godt passe at min søn er kommet i det man kalder trodsalderen???

Han er 1½ år og han er hidsig, trodsig, han slår når han ikke får sin vilje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

hc=k skriver:

Du kan følge et lign ? i den tråd der hedder:

trodsig af h*** til...

Anmeld

27. oktober 2010

Valle81

hc=k skriver:

Hejsa:0)

Jeg bryder mig ikke om ordet trodsaldernen, synes det er så negativt.

Men jo han er nok i den periode, hvor han tester sig selv og dig. Han er ved at finde ud af, hov jeg har en mening om tingenen, jeg har grænser og lyster der styrer mig.

Har min mor det, hvordan reagerer hun og jeg når sådan og sådan.

Så det hndler om at sætte grænser og tydeligt vise hvad du vil acceptere og ikke, men samtidig huske at respektere at han også har grænser og lyster.

Lyt til hvad han siger( det han nu formår) og mød ham i hans højde og sig hvad du vil.

Knus

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

Valle81 skriver:

Men jo han er nok i den periode, hvor han tester sig selv og dig. Han er ved at finde ud af, hov jeg har en mening om tingenen, jeg har grænser og lyster der styrer mig.

Så det hndler om at sætte grænser og tydeligt vise hvad du vil acceptere og ikke, men samtidig huske at respektere at han også har grænser og lyster.

Lyt til hvad han siger( det han nu formår) og mød ham i hans højde og sig hvad du vil.

Knus

Jeg synes heller ikke at det er et pænt ord, men jeg kendte ikke lige andre..
Jamen ja jeg gør også hvad jeg kan

Tak for dit svar.

Anmeld

27. oktober 2010

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

Knus

100 % enig.

tror heller ikke på "trods alderen"

tror på at der en alder hvor de opdager dem selv. de ved der er grænser så de prøver at finde dem. 

stå fast, opdrag kærligt og konsekvent, det vil gøre ham tryg i hans verden.

ved godt det er hårdt. min yngste er på alder med din søn

Anmeld

27. oktober 2010

Valle81

hc=k skriver:

Jeg synes heller ikke at det er et pænt ord, men jeg kendte ikke lige andre..
Jamen ja jeg gør også hvad jeg kan

Tak for dit svar.

Jeg er også sikker på at du gør alt hvad du kan. Det er en hård tid, og drenge er i den periode meget mere grædende og larmende en piger er, så kan godt forstå det slider på "nerverne". Det er ikke en sjov periode:0)

Og tro mig, nu har jeg en datter på snart 7 og tjah hun er i den igen og nu har hun jo gloserne med sig, Hader dig mor, du er dum mor, fuck, lort sku og jeg skal komme efter dig med de sætninger der flyver ud af hendes mund til tider:0)

he he

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

Valle81 skriver:

Jeg er også sikker på at du gør alt hvad du kan. Det er en hård tid, og drenge er i den periode meget mere grædende og larmende en piger er, så kan godt forstå det slider på "nerverne". Det er ikke en sjov periode:0)

Og tro mig, nu har jeg en datter på snart 7 og tjah hun er i den igen og nu har hun jo gloserne med sig, Hader dig mor, du er dum mor, fuck, lort sku og jeg skal komme efter dig med de sætninger der flyver ud af hendes mund til tider:0)

he he

Puha ja det kan jeg godt se. hehe Jamen så har jeg jo en masse at " glæde" mig til fremover

Anmeld

27. oktober 2010

Christina.78

Bliver også kaldt selvstændighedsalderen og ja, vi er også netop i det ligenu med vores datter på 19 mdr...de små baryler !!!  VIL -KAN - MÅ.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.