Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Han er da bare for CUTE
Han er da bare for CUTE
Ih, tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bette skriver: nååh hehe han er godt heller ikke vildt lang jeg har en pige på 5 uger og hun er 60cm og vejer 4500g. så jeg har en lang og tynd pige
nååh hehe han er godt heller ikke vildt lang
jeg har en pige på 5 uger og hun er 60cm og vejer 4500g.
så jeg har en lang og tynd pige
Nej, han er en lille splejs
Ja, der er jo også bare så stor forskel på baby´er
nutche skriver: fantastisk kommentar og sikke en super lækker knægt
fantastisk kommentar
og sikke en super lækker knægt
Tak tak tak
Henri84 skriver: Hvor er han lækker
Hvor er han lækker
Tak det synes jeg jo også...!
Nina Sophia skriver: hvor er han bare fooor lækker. sikke en smuk dreng
hvor er han bare fooor lækker.
sikke en smuk dreng
Tak tak tak jeg tror helt sikkert, han har arvet mors gener...!
K&S skriver: Tak tak tak jeg tror helt sikkert, han har arvet mors gener...!
helt sikkert
Jibbe skriver: Han er bare så lækker! Og synes slet heller ikke han ser tyk ud. Jeg har en baby på 14 uger som vejer 6,5 kg og er 66 cm:-)
Han er bare så lækker! Og synes slet heller ikke han ser tyk ud. Jeg har en baby på 14 uger som vejer 6,5 kg og er 66 cm:-)
Hihi, ja der er jo lidt forskel i vægten på de 2 men Anton vejede også kun 2914gr. da han blev født...!
K&S skriver: Så blev Anton 12 uger i går og SP´en var på besøg...! Anton vejer nu 5400 og er 58 lang så ja SP´en sagde med et grin i stemmen - "ja, vi kan jo roligt konstatere, at han er tykkere end han er lang" Nu er han også så småt ved at vokse ud af hans bukser og bluser i str. 50...! Men bluserne og bukserne i str. 56 er stadig MEGET store Ha´ en rigtig dejlig (men blæsende) dag...! Katja - som føler, hun kunne sove et HELT døgn, hvis hun fik lov...!
Så blev Anton 12 uger i går og SP´en var på besøg...!
Anton vejer nu 5400 og er 58 lang så ja SP´en sagde med et grin i stemmen - "ja, vi kan jo roligt konstatere, at han er tykkere end han er lang"
Nu er han også så småt ved at vokse ud af hans bukser og bluser i str. 50...! Men bluserne og bukserne i str. 56 er stadig MEGET store
Ha´ en rigtig dejlig (men blæsende) dag...!
Katja - som føler, hun kunne sove et HELT døgn, hvis hun fik lov...!
Han er skøn. Kan desuden godt lide din SP's humor
Baagøe skriver: Han er skøn. Kan desuden godt lide din SP's humor
Tak og ja, hun er rigtig sød...!
Hun sagde også (sidste gang hun var på besøg) - "ja, Katja - jeg tror ikke du behøver give ham mere mad"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128