Lidt katte-sjov :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

RiUL

Jeg går sygemeldt, så er meget her hjemme. Og er så heldig at ha en dejlig kat, når nu der ingen baby er

Men her på det sidste har min (han)kat været meget kælen, og det plejer han bestemt ikke at være.

Han står på dynen/tæppet og "ælter" med sine forpoter. Og jeg har syntes det var noget så hyggeligt at han var helt saglig. Men idag opdager jeg så at han laver sådan nogle ryk med underlivet. Og så står han fandme og "parre" tæppet. Haha.. Så var det ikke så hyggeligt mere

Men han har vel også nogle behov der skal dækkes Griner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Koen.

Altså for en kat...

Anmeld

27. oktober 2010

bette

hahaha hvor nasty... sidder lige nu og tænker om det er det min han kat har gang i også 

Anmeld

27. oktober 2010

ekzunz

Vores hankat mener så at han kan bruge min arm til den slags.....

Han bider sig fast i min hånd og så prøver han på at kravle over min arm - men han bliver altså viftet væk.....det er ikke lige noget for mig...

Stopper det når han bliver kastreret?? Han er 7 1/2 måned og jeg skal have bestilt tid hos dyrlægen, for det er jo tid til at få ordnet den lille sag, og jeg synes jo det kunne være rart om han så holdt op med det pjat....

Anmeld

27. oktober 2010

RiUL

bette skriver:

hahaha hvor nasty... sidder lige nu og tænker om det er det min han kat har gang i også 

Haha Min kat er indekat, så den eneste mulighed for at få noget er vel tæppet/dynen. Meget mærkeligt

Anmeld

27. oktober 2010

RiUL

Znuzke skriver:

Vores hankat mener så at han kan bruge min arm til den slags.....

Han bider sig fast i min hånd og så prøver han på at kravle over min arm - men han bliver altså viftet væk.....det er ikke lige noget for mig...

Stopper det når han bliver kastreret?? Han er 7 1/2 måned og jeg skal have bestilt tid hos dyrlægen, for det er jo tid til at få ordnet den lille sag, og jeg synes jo det kunne være rart om han så holdt op med det pjat....

Tror det er vane? Min kat er kastreret, men dog lidt sent, 6 -7 mdr mener jeg han var. Tror hvis de blir kastreret tidligere, at de ikke når at få de instinkter Min mor havde en kat, der havde en bamse, der blev ordnet hele tiden. Det var så hyldende morsomt.

Men det med han bider sig fast i din hånd, det lyder godt nok sjovt. Hankattene bider sig jo også fast i nakken på hunkattene Haha, så sjovt at han ser din hånd som et offer

Anmeld

27. oktober 2010

bette

rikkebw skriver:

Haha Min kat er indekat, så den eneste mulighed for at få noget er vel tæppet/dynen. Meget mærkeligt

haha det kan da godt være min er både ude og inde.. han er inde om natten.. og faktisk også det meste af dagen.. men skal han skide vil han gerne ud... med mindre det regner så kan han godt bruge kattebakken... lol

Anmeld

27. oktober 2010

RiUL

bette skriver:

haha det kan da godt være min er både ude og inde.. han er inde om natten.. og faktisk også det meste af dagen.. men skal han skide vil han gerne ud... med mindre det regner så kan han godt bruge kattebakken... lol

Hehe, skøre katte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.