Min barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

hc=k

Hej de damer.

Jeg har en søn på 1½ år som går i dagpleje. Indtil nu har han sovet ude i sin barnevogn, men nu har jeg aftalt med dagolejemoren et han skal sove inde sammen med den store dreng på 2.

Han synes det er super hyggeligt og sover meget bedre end før.
Nu står jeg jo så med en barnevogn som jeg ikke er helt sikker på om jeg skal sælge eller hvad jeg lige skal med den.
Når vi er nogle steder har vi altid klapvogn med fordi den fylder meget mindre i vores bil.

Hvis jeg skulle sælge den hvad skulle jeg så forlange for den???

På billedet er den vist med net i stedet for kurv, men min har kurv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

slettet_7530

hc=k skriver:

Hej de damer.

Jeg har en søn på 1½ år som går i dagpleje. Indtil nu har han sovet ude i sin barnevogn, men nu har jeg aftalt med dagolejemoren et han skal sove inde sammen med den store dreng på 2.

Han synes det er super hyggeligt og sover meget bedre end før.
Nu står jeg jo så med en barnevogn som jeg ikke er helt sikker på om jeg skal sælge eller hvad jeg lige skal med den.
Når vi er nogle steder har vi altid klapvogn med fordi den fylder meget mindre i vores bil.

Hvis jeg skulle sælge den hvad skulle jeg så forlange for den???

På billedet er den vist med net i stedet for kurv, men min har kurv.

Det kommer jo an på mærke stand osv osv

Men skal han ikke sove i den hjemme??

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

albertesmor skriver:

Det kommer jo an på mærke stand osv osv

Men skal han ikke sove i den hjemme??

Det er en Trille fix Alu.

Han sover inde hjemme for vi bor i lejlighed og der er for meget larm ude på vores altan til at han kan sove der

Anmeld

27. oktober 2010

slettet_7530

hc=k skriver:

Det er en Trille fix Alu.

Han sover inde hjemme for vi bor i lejlighed og der er for meget larm ude på vores altan til at han kan sove der

Okay men nyprisen og standen er afgørende for prisen

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

albertesmor skriver:

Okay men nyprisen og standen er afgørende for prisen

Okay men Nypris er 4899  Kr

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Hmm..!! Hvad er standen på vognen? - har du kvittering fra dengang du købte den? Hvad skal følge med? Lift? Regnslag? myggenet? Madrasser?

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

quar20 skriver:

Hmm..!! Hvad er standen på vognen? - har du kvittering fra dengang du købte den? Hvad skal følge med? Lift? Regnslag? myggenet? Madrasser?

Jamren den er i spuer stand. Det er lift, liftmasdress, barnevognsmadress, pudsletaske, regnslag med fra da jeg købte den. Jeg har kvitteringen.
Jeg har købt et nyt myggenet her i sommer som man jo også kan få med.

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

hc=k skriver:

Jamren den er i spuer stand. Det er lift, liftmasdress, barnevognsmadress, pudsletaske, regnslag med fra da jeg købte den. Jeg har kvitteringen.
Jeg har købt et nyt myggenet her i sommer som man jo også kan få med.

Hmm jeg ville prøve at sætte den til 3000kr ca..!! - Mange vil ikke give mere for en brugt barnevogn..!!

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

quar20 skriver:

Hmm jeg ville prøve at sætte den til 3000kr ca..!! - Mange vil ikke give mere for en brugt barnevogn..!!

Jamen det var også sådan noget jeg havde tænkt mig, men jeg er simpelthen bare så dårlig til at sætte pris på ting som jeg ikke skal bruge og tit sælger jeg ting alt for billigt..

Tusind tak for hjælpen..

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

hc=k skriver:

Jamen det var også sådan noget jeg havde tænkt mig, men jeg er simpelthen bare så dårlig til at sætte pris på ting som jeg ikke skal bruge og tit sælger jeg ting alt for billigt..

Tusind tak for hjælpen..

hehe det kender jeg godt - men syntes også det kan være smadder svært at sætte en pris på noget som er okay i forhold til varen man skal sælge..!!

Du kan evt. undersøge nettet lidt eks. dba eller gul og gratis, og andre måske har en magen til vogn til salg også se deres pris..!!

Jamen selv tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.