Andre der lige så Rasmus Seebach på voice tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

..

Hej.

Sad og zappede rundt og faldt så lige over noget voice tv på kanal 5. Der viste de R.S spille natteravn inde i tivoli. Er der andre end mig der syntes det var frygteligt pinligt at se på? Det virkede som om det var enormt anstrengende at synge (og det lød derefter) og han keglede rundt på scenen

Tænker at han da forhåbenligt normalt gør det bedre, han har da efter hvor ofte han bliver spillet i radioen en ret stor fanskare?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Lise

jeg så det (heldigvis) ikke, men kan levende forestille mig det. Synes generelt det er pinligt at kigge/høre på ham  Fatter ikke hvad "man" ser i ham........

Anmeld

27. oktober 2010

Tut

Så det desværre ikke.

Anmeld

27. oktober 2010

Dinna88

Macrolf skriver:

Hej.

Sad og zappede rundt og faldt så lige over noget voice tv på kanal 5. Der viste de R.S spille natteravn inde i tivoli. Er der andre end mig der syntes det var frygteligt pinligt at se på? Det virkede som om det var enormt anstrengende at synge (og det lød derefter) og han keglede rundt på scenen

Tænker at han da forhåbenligt normalt gør det bedre, han har da efter hvor ofte han bliver spillet i radioen en ret stor fanskare?

Jeg så det heller ikke, men jeg så 1 minut af ham på Smuk fest i år - det var bestemt også "pinligt". han sang skrækkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.