Tænkte på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Miia90

At efter man har været til fx IUI og alle der andre typer behandlinger, skal man enlig så hensyn til noget, når man går og vente på og kunne teste? eller kan skal man bare leve så normalt som muligt? er lidt bange for og gøre noget som helt, hvis så nu påvirker et eller andet :/ fx, når man spænder i maven, når man bukker så ned efter noget ?

jeg er i motioncenter en gang om ugen, spiller badminton engang om ugen og cylker

Nogen som har et godt svar på det ?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Sunflower

Jeg spurgte lægen. Han sagde jeg ikke skulle tage hensyn til noget i forbindelse med IUI. Jeg spurgte specielt til fitness da jeg går i motionscenter 3-4 gange om ugen. Han sagde at jeg roligt kunne fortsætte...

Men ved IVF tror jeg det er en helt anden sag. Jeg har hørt at man skal holde sig i ro 14 dage efter ægoplægning. Men jeg ved ikke om det passer - jeg har jo ikke stået i situationen.

Anmeld

27. oktober 2010

Miia90

Sunflower skriver:

Jeg spurgte lægen. Han sagde jeg ikke skulle tage hensyn til noget i forbindelse med IUI. Jeg spurgte specielt til fitness da jeg går i motionscenter 3-4 gange om ugen. Han sagde at jeg roligt kunne fortsætte...

Men ved IVF tror jeg det er en helt anden sag. Jeg har hørt at man skal holde sig i ro 14 dage efter ægoplægning. Men jeg ved ikke om det passer - jeg har jo ikke stået i situationen.

tak for dit svar søde , skal ikk krydse vi ikk kommer ivf behandling

Anmeld

27. oktober 2010

Miia90

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.