cyklus!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

densmukkeline

prøver lige noget nemmere med dette!

hvor længe er ens cyklus når man kun har blødt i 5 dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

densmukkeline

*lang

Anmeld

27. oktober 2010

maria_wlt

vmullepiigen skriver:

prøver lige noget nemmere med dette!

hvor længe er ens cyklus når man kun har blødt i 5 dage..

Den tid du bløder siger intet om hvor lang din cyklus er. 

Tror desværre ikke der er nogen gylden tråd for hvordan du præcis kan regne din cyklus ud.

Man skal ha gang i ægløsningstester for at være hel sikker

Anmeld

27. oktober 2010

densmukkeline

maria_wt skriver:

Den tid du bløder siger intet om hvor lang din cyklus er. 

Tror desværre ikke der er nogen gylden tråd for hvordan du præcis kan regne din cyklus ud.

Man skal ha gang i ægløsningstester for at være hel sikker

okey tak ..

det var nu fordi når jeg beregner ÆL på nettet står der jo hvor lang ens cyklus er, og det ved jeg desværre ikke mere da det er blevet noget rod.

Anmeld

27. oktober 2010

oo

din cyklus løber fra sidste menstruations 1. dag til næste menstruations 1. dag og har overhovedet ikke noget at gøre med hvor længe du bløder og så sir man, at ÆL ligger cirka midt imellem de to dage (men ÆL kan sagtens ligge lige før mens, lige efter en mens som den kan ligge midt imellem, så det sikreste er nok at bruge ÆL tests)

Anmeld

27. oktober 2010

densmukkeline

Tjuhl skriver:

din cyklus løber fra sidste menstruations 1. dag til næste menstruations 1. dag og har overhovedet ikke noget at gøre med hvor længe du bløder og så sir man, at ÆL ligger cirka midt imellem de to dage (men ÆL kan sagtens ligge lige før mens, lige efter en mens som den kan ligge midt imellem, så det sikreste er nok at bruge ÆL tests)

så jeg vil allerede kunne anvende ÆL teste på sidste mens dag?

men jeg troed min sidste mens dag var idag.. men jeg har åbenbart lige haft en del sort favet rest ...!

Anmeld

27. oktober 2010

oo

vmullepiigen skriver:

så jeg vil allerede kunne anvende ÆL teste på sidste mens dag?

men jeg troed min sidste mens dag var idag.. men jeg har åbenbart lige haft en del sort favet rest ...!

det sorte er som regel bare "gammelt blod", og den dag mens slutter er total ligegyldig, det er kun kun kun hvilken dag mens starter du skal bruge til udregningen

jeg har ikke brugt ÆL teste selv, men der er mange mange tråde om hvordan man bruger dem herinde - og ellers så spørg, for der er virkelig mange der har total styr på den del af det

Anmeld

27. oktober 2010

densmukkeline

Tjuhl skriver:

det sorte er som regel bare "gammelt blod", og den dag mens slutter er total ligegyldig, det er kun kun kun hvilken dag mens starter du skal bruge til udregningen

jeg har ikke brugt ÆL teste selv, men der er mange mange tråde om hvordan man bruger dem herinde - og ellers så spørg, for der er virkelig mange der har total styr på den del af det

men jeg ved ikke hvornår det starter, for det dukker op på forskellige tispunkter ):

Anmeld

27. oktober 2010

oo

vmullepiigen skriver:

men jeg ved ikke hvornår det starter, for det dukker op på forskellige tispunkter ):

ok, men så tag datoen for din forrige mens og så for den mens der fulgte efter...

Anmeld

27. oktober 2010

densmukkeline

Tjuhl skriver:

ok, men så tag datoen for din forrige mens og så for den mens der fulgte efter...

den forrige første mens dag var d. 20 september i uge '3' dvs en uge for tidlig.. den stoppede d. 23 oktober en dag for tidlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.