Skræmmende, hvor er min baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Mig med maven

Jeg er lige vågnet, og kan ikke sove mere.

Jeg vågnede med sved over det hele, og en ustyrlig trang til at gå ind på min babys værelse. Da jeg kom der ind, slog det mig. Hun er ikke baby mere, hun er blevet en "stor" pige. Hun skal starte i dagpleje på mandag! Det var lige mere end jeg kunne rumme, og fik mig lige en hyler.

Jeg glæder mig til hun skal i dagpleje, og jeg er meget tryg ved vores kommende dagplejemor. Har været til møde med hende to gange, og vi falder bare så godt i hak!

Men jeg er samtidig også vildt skræmt over at min lille bitte mikroskopiske prinsesse ikke skal være hos mig. For der er vel ingen der er bedre end mor og far.

Tæller dagene, og sidder bare i mørket og kigger på hende. Nej hvor jeg kommer til at savne hende. Jeg kan slet ikke forstå hvordan min hverdag skal se ud, jeg kan jo ikke huske at hun ikke har været her!

Hvordan gik jeres indkøring i institution/dagpleje? Hvad gjorde i jer af tanker! Bring it girls.

Puhaaa...

Ved ikke hvad jeg ville med det. Men tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

TbCp

Det er bare hårdt at skulle aflevere sit barn til et vildt fremmed menneske, også selvom man egentlig er tryg nok ved det... det er stadig en anden der skal have en masse dyrebare timer med ens guldklump!

Jeg synes det var rigtig svært at aflevere Liva i starten. Og de timer hun var afsted sad jeg bare derhjemme og trillede tommelfingre, kiggede på uret og ventede på at jeg kunne komme over efter hende igen.

Liva tog det helt fint. Et kys og så var hun klar til at lege.

Der var lige en uges tid, da hun havde gået der 2 uger, hvor hun græd hver gang hun blev aflveret.... som om det gik op for hende at det altså var alvor det her, at hun skulle være her HVER dag.

Men siden da var der aldrig noget! Liva elskede at komme i dagpleje.

Nu går hun så i børnehave, og det har været noget sværere med indkøring.

Rigtig meget held og lykke med det, håber det kommer til at gå nemt for jer

Anmeld

27. oktober 2010

Mig med maven

TbCp skriver:

Rigtig meget held og lykke med det, håber det kommer til at gå nemt for jer

Åh tak, håber virkelig på det bedste...

Anmeld

27. oktober 2010

Mig med maven

Kom så op med de erfaringer piger... Der vel ikke en ud over mig, der har afprøvet dagplejen??

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

jo det er rigtig svært, men jeg synes også det har været dejligt at få lidt tid for sig selv, selvom jeg selvfølgelig savner hende når hun ikke er hjemme.

vanessa har gået i dp siden sep og der har aldrig været noget med hun græder. hun nyder at være der og vil bare ned og lege med de store børn. hvis jeg har været der i for lang tid vinker hun til mig.

Anmeld

27. oktober 2010

Mig med maven

Fedt nok... Ja så er det godt mor... hej hej!

Det bliver da også rart, men lige nu synes jeg godt nok at hun er lille bitte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.