Hjemme hos os...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

TbCp

Hjemme hos os har vi sådan et særligt, måske lidt magisk, køleskab. Indimellem tømmer det sig ud over køkkenbordet.... Smider lågene af smørret, leverpostejen, syltetøjet mv.
Det går også i køkkenskufferne og nupper knive og skeer, som det smider ved siden at de andre ting... Det er virkelig underligt....
Det kan egentlig også være det er spøgelser, et køkkenspøgelse måske, for når jeg tænker over det hænder det også at håndklædet, i køkkenet, hopper ned fra sin knage og ender på køkkenbordet. Lige gyldig hvor mange gange jeg hænger det op, så ender det altid på bordet igen.
Jeg har på fornemmelsen at min mand kan tale til disse spøgelser, eller hvad det er, for når jeg fortæller ham om de sære oplevelser jeg har, så går der en periode hvor håndklædet bliver hængende og maden bliver i køleskabet...
Det er meget underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

1977

26. oktober 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

Hjemme hos os har vi sådan et særligt, måske lidt magisk, køleskab. Indimellem tømmer det sig ud over køkkenbordet.... Smider lågene af smørret, leverpostejen, syltetøjet mv.
Det går også i køkkenskufferne og nupper knive og skeer, som det smider ved siden at de andre ting... Det er virkelig underligt....
Det kan egentlig også være det er spøgelser, et køkkenspøgelse måske, for når jeg tænker over det hænder det også at håndklædet, i køkkenet, hopper ned fra sin knage og ender på køkkenbordet. Lige gyldig hvor mange gange jeg hænger det op, så ender det altid på bordet igen.
Jeg har på fornemmelsen at min mand kan tale til disse spøgelser, eller hvad det er, for når jeg fortæller ham om de sære oplevelser jeg har, så går der en periode hvor håndklædet bliver hængende og maden bliver i køleskabet...
Det er meget underligt

Du er sgu god, Tina!

Anmeld

26. oktober 2010

Stumpen

FEDT INDLÆG

Anmeld

26. oktober 2010

Amso

Haha..... Ja han må helt klart være Klavoriant..

Anmeld

26. oktober 2010

bette

hahaha jeg troede lige du mente det seriøst.. haha tænkte ved mig selv.. hun må sku da være lidt bims.. haha.. 

super.. 

Anmeld

26. oktober 2010

Mumto3

Ej, hvor er jeg glad for at du fortæller mig det!!! Jeg har nemlig også undret mig over hvordan det gik til herhjemme, men nu ved jeg at vi har fået et køkkespøgelse  Godt jeg ikke er bange for spøgelser, men jeg vil nu alligevel overveje om det ikke kan lære at vaske op. Når det nu alligevel går der og roder i alle vores ting, kunne det da godt gøre lidt nytte. Kunne det ikke???

Anmeld

27. oktober 2010

mariamiss6

TbCp skriver:

Det er meget underligt

LOL hvor er du god hahahahahahahaah

Anmeld

27. oktober 2010

Dansker i England

LOOOOOOOOOOOOOL. Tak for et godt grin lige inden sengetid

Anmeld

27. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hahaha

Den var VIRKELIG god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.