Fik lige at vide, at det var her man meldte sin ankomst ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

baby84

Hej allesammen

Jeg har faktisk haft en konto længe pga babyønsker og fordi jeg fulgte mine veninder der også er herinde.

Nu er det så blevet min tur

Lige lidt om mig. Forbliver lidt anonym grundet min proffesion. Kan dog fortæller, at jeg er 26år. Kæreste med en dejlig mand, som jeg har kendt i 11 år. Vi bor sammen i et bette hus og er nu endelig begge to blevet klar til børn.

Vi havner dog direkte i den dårlige kategori inden nærmest at være kommet i gang. Vi skal uden tvivl have hjælp.

Problem: Jeg er forhåbentlig rask, men manden fik testet sit sædtal og der var desværre kun få levende celler og få af dem var bevægelige. Fik oplyst at dette nok betød mellem 10 og 100stk. Ikke meget desværre. Vi skal have taget prøve nummer 2 omkring 30. nov og skal endvidere til forsamtale på fertilitetsklinikken allerede den 9. nov.

Er meget spændt på at høre om, der er celler næste gang, om de vil lave ICSI og om vi når at få hjælp inden brugerbetalingen kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Dot D

Velkommen hertil, her er ret hyggeligt Håber da for jer, at det lykkedes med projekt baby.

Anmeld

26. oktober 2010

baby84

tak for det

Anmeld

26. oktober 2010

CamillaValby

Velkommen til

Håber at i kommer hurtigt i gang og at det vil lykkes for jer i først hug

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Velkommen til... Held og lykke med PB 

Anmeld

26. oktober 2010

Trine89

velkommen til  

og rigtig mange gange held og lykke med PB. 

Trine 

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og velkommen til. Jeg hedder Zafir, mor til Idun og Frigg. Jeg er moderator herinde og er ellers en der elsker at fordrive tiden med mine tøser herinde.

Håber du falder godt til

Anmeld

26. oktober 2010

Mig med maven

Velkommen her til siden. Jeg håber du bliver lige så glad for den som jeg har været og er!

Rigig meget held og lykke med jeres babyprojekt!

Anmeld

27. oktober 2010

Leonora

baby84 skriver:

Hej allesammen

Jeg har faktisk haft en konto længe pga babyønsker og fordi jeg fulgte mine veninder der også er herinde.

Nu er det så blevet min tur

Lige lidt om mig. Forbliver lidt anonym grundet min proffesion. Kan dog fortæller, at jeg er 26år. Kæreste med en dejlig mand, som jeg har kendt i 11 år. Vi bor sammen i et bette hus og er nu endelig begge to blevet klar til børn.

Vi havner dog direkte i den dårlige kategori inden nærmest at være kommet i gang. Vi skal uden tvivl have hjælp.

Problem: Jeg er forhåbentlig rask, men manden fik testet sit sædtal og der var desværre kun få levende celler og få af dem var bevægelige. Fik oplyst at dette nok betød mellem 10 og 100stk. Ikke meget desværre. Vi skal have taget prøve nummer 2 omkring 30. nov og skal endvidere til forsamtale på fertilitetsklinikken allerede den 9. nov.

Er meget spændt på at høre om, der er celler næste gang, om de vil lave ICSI og om vi når at få hjælp inden brugerbetalingen kommer.

Velkommen...håber du får en masse gode timer herinde.

Jeg hedder Louise og er mor til Leonora på 2 1/2 år

Anmeld

27. oktober 2010

Livas mor

Velkommen til  Her er altid mange gode råd at hente og et skulderklap, hvis man har brug for det.

Mange tanker

Rikke, mor til Liva som fylder 1 år om 8 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.