Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babyklar skriver: Heey dejlige mennesker bare af ren nys, hvor gamle var i da i fik jeres første bebs ? er selv 22 imorgen :p Go aften allesammen
Heey dejlige mennesker
bare af ren nys, hvor gamle var i da i fik jeres første bebs ?
er selv 22 imorgen :p
Go aften allesammen
Sjovt du har lavet denne tråd, jeg tænkte faktisk på det samme i går, men det blev ikke til andet end tanken....
Jeg var 31, da jeg fik Caroline
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er 28 :-)
noname skriver: Sjovt du har lavet denne tråd, jeg tænkte faktisk på det samme i går, men det blev ikke til andet end tanken.... Jeg var 31, da jeg fik Caroline
- hehe havde tænkt på det i et par dage synes det ku være lidt sjovt
Babyklar skriver: heh er ikk så go til at huske at rette den der tekst. men er 10uger henne imorgen
heh er ikk så go til at huske at rette den der tekst. men er 10uger henne imorgen
så passer det jo meget godt
Nina Sophia skriver: så passer det jo meget godt
heh ja, det ville jeg da mene
Jeg var 25 ½ år, da jeg fødte Liva
Jeg var lige fyldt 19 år da jeg fødte mit første vidunder. 25 år ved nr 2. 26 år ved nr 3 og er 28 når når jeg føder i marts
Jeg når at blive 27 inden vores den første kommer, faren er 26.
Ville gerne have været mor lidt tidligere, men "The One" lod vente på sig, det samme gjorde de 2 streger. Men nu sker det 'snart', er 30+0 i dag
MoriSverige skriver: Jeg når at blive 27 inden vores den første kommer, faren er 26. Ville gerne have været mor lidt tidligere, men "The One" lod vente på sig, det samme gjorde de 2 streger. Men nu sker det 'snart', er 30+0 i dag
sådan kan det jo gå tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128