Fields imorgen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Skouboe

Hej Tøser,

Silja skal have ultralydsscannet sine hofter imorgen kl. 9.40 og bagefter har jeg planer om at drage i Fields for at shoppe lidt. Hvis der er nogen der er i nærheden og har lyst til at spise frokost derude, så smid en besked - evt. en SMS (jeg står på NS adresselisten)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

JustAnotherName

Hvor hyggeligt. Jeg ville gerne hvis jeg kunne. Men håber du får en hyggelig dag.....forhåbentligt med selskab.

Og  mht. skanningen af Silja's hofter. Håber alt er som det skal og bør!

Anmeld

26. oktober 2010

msax

hmm - det lyder ellers rart... men der er så langt, desværre.

Skal hun først scannes nu? Malte fik scannet sine hofter da han var 3 uger. Det er lidt vildt at der er så stor forskel på hvordan de griber tingene an i de forskellige regioner.

krydser fingre for at det hele ser ud som det skal... Min kusine lå med gibs på den gang hun var lillebitte pga hoftedysplasi, og idag fejler de intet. Hun at været gymnast på temmelig højt niveau for nogle år siden.

Anmeld

26. oktober 2010

Skouboe

msax skriver:

hmm - det lyder ellers rart... men der er så langt, desværre.

Skal hun først scannes nu? Malte fik scannet sine hofter da han var 3 uger. Det er lidt vildt at der er så stor forskel på hvordan de griber tingene an i de forskellige regioner.

krydser fingre for at det hele ser ud som det skal... Min kusine lå med gibs på den gang hun var lillebitte pga hoftedysplasi, og idag fejler de intet. Hun at været gymnast på temmelig højt niveau for nogle år siden.

Hillerød havde glemt at henvise hende, så jeg måtte den lange vej forbi min egen læge og ventetid osv...

Anmeld

26. oktober 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hvor hyggeligt. Jeg ville gerne hvis jeg kunne. Men håber du får en hyggelig dag.....forhåbentligt med selskab.

Og  mht. skanningen af Silja's hofter. Håber alt er som det skal og bør!

Det gør jeg også - jeg skal nok smide en update

Anmeld

27. oktober 2010

Milka

Hej Tøser,

Silja skal have ultralydsscannet sine hofter imorgen kl. 9.40 og bagefter har jeg planer om at drage i Fields for at shoppe lidt. Hvis der er nogen der er i nærheden og har lyst til at spise frokost derude, så smid en besked - evt. en SMS (jeg står på NS adresselisten)

øv! var på vej i fields i går men kunne ikke finde nogen der gad tage med, og i dag har jeg andre planer

Anmeld

27. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

øv! var på vej i fields i går men kunne ikke finde nogen der gad tage med, og i dag har jeg andre planer

Ej, altså...

Så må vi tage derud en anden dag - jeg mangler iøvrigt også løbesko... vi skal bare lige hen på den anden side af d. 1, så jeg har et overblik over hvor meget jeg er nødt til at redde vores budget konto med. både HMN (naturgas) og Dong har ændret deres betalings måneder, så i øjeblikket tæppebomber de os med regninger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.