Dræn - hvordan reagerede Jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Brams

Lærke har fået dræn i begge ører i dag og jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan Jeres børn har reageret dagen efter. Er nemlig meget i tvivl, om jeg skal blive hjemme med hende i morgen.

Her til aften var hun pylret og tog sig til begge ører og det virkede som om hun havde ondt, så jeg gav hende en stikpille. Der har dog ikke været noget fra kl. 19 da hun blev lagt i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Malthes mor

Jeg kigger lige med. Da jeg har en, som måske skal have dræn i om en mdr.

Men umiddelbart ville jeg ta en dag hjemme med hende i morgen, hvis det var mig.

Anmeld

26. oktober 2010

Brams

Malthes mor skriver:

Jeg kigger lige med. Da jeg har en, som måske skal have dræn i om en mdr.

Men umiddelbart ville jeg ta en dag hjemme med hende i morgen, hvis det var mig.

Bare i orden

Ja det er også det jeg tænker, vil i hvert fald ikke sende hende afsted hvis hun bare er det mindste skidt.

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

Brams skriver:

Lærke har fået dræn i begge ører i dag og jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan Jeres børn har reageret dagen efter. Er nemlig meget i tvivl, om jeg skal blive hjemme med hende i morgen.

Her til aften var hun pylret og tog sig til begge ører og det virkede som om hun havde ondt, så jeg gav hende en stikpille. Der har dog ikke været noget fra kl. 19 da hun blev lagt i seng.

Da Nickolai fik dræn i, blev jeg også hjemme med ham næste dag, men ellers var han afsted igen efter et par dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. oktober 2010

Brams

SussieThyssen skriver:

Da Nickolai fik dræn i, blev jeg også hjemme med ham næste dag, men ellers var han afsted igen efter et par dage.

Kærligst
Sussie

Det er vist også det jeg hælder mest til

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

Brams skriver:

Det er vist også det jeg hælder mest til

Gør du bare det...så kan I hygge jer sammen i morgen
Og god bedring med pussetrolden...du vil hurtigt opdage, hvor meget det hjælper.

Anmeld

26. oktober 2010

Brams

SussieThyssen skriver:

Gør du bare det...så kan I hygge jer sammen i morgen
Og god bedring med pussetrolden...du vil hurtigt opdage, hvor meget det hjælper.

Beslutningen er taget - jeg bliver hjemme, kan godt mærke at jeg har det bedst med det

Ja jeg håber så meget at det bliver godt for hende, for hun har godt nok haft ondt i ørerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.