Til alle de barnløse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

DM88

Det var en dejlig varm hilsen, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

CamillaValby

LouiseNielsen skriver:

Hejsa alle i kære barnløse!

Både jer som har en mand i forsøger med og jer som vælger doner.... Syntes der er SÅ meget om barnløse i de her dage, og jeg sidder her og tænker. Gud hvor er jeg heldig! Jeg har to sunde og raske børn og forsøger at få nr 3. Også sidder i nogen derude som så bragende ønsker det, men må kæmpe og kæmpe. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være...

Det eneste jeg vil med det her indlæg er:

Held og lykke med jeres projekt baby, jeg håber det snart lykkedes for jer allesammen, uanset hvordan i vælger at blive forældre!

Kram fra Louise

Du får også lige et kæmpe tak herfra det varmer MEGET

Held og lykke med jeres 3´er. Håber at det vil ske meget snart

Anmeld

26. oktober 2010

Pena

Jeg synes altså også det er overraskende mange der efterhånden ikke kan få børn på den helt naturlige måde. Det er virkelig alarmerende synes jeg.

Altså der må jo være noget helt galt med vores system efterhånden, enten noget vi selv gør, eller gennem vores forældre. (kemikalier, tilsætningsstoffer, eller hvad der nu skader os)

Nu siger jeg vi, ikke ment som at jeg personligt har det problem (eller det tror jeg da ikke) men os som samfund. For som jeg har forstået det var der da ikke så mange førhen som havde problemer med at få børn.

Held og lykke til alle jer der kæmper.

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Tak søde Louise 

Så dejligt og læse 

Anmeld

27. oktober 2010

Heidisbebs

LouiseNielsen skriver:

Hejsa alle i kære barnløse!

Både jer som har en mand i forsøger med og jer som vælger doner.... Syntes der er SÅ meget om barnløse i de her dage, og jeg sidder her og tænker. Gud hvor er jeg heldig! Jeg har to sunde og raske børn og forsøger at få nr 3. Også sidder i nogen derude som så bragende ønsker det, men må kæmpe og kæmpe. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være...

Det eneste jeg vil med det her indlæg er:

Held og lykke med jeres projekt baby, jeg håber det snart lykkedes for jer allesammen, uanset hvordan i vælger at blive forældre!

Kram fra Louise

Hvor er det bare godt skrevet.. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.