så blev jeg forelsket i en anden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

3xM

betjenten skriver:

Jeg ELSKER den bil!!! Især som cab. Men det skulle vist være en tung og sløv satan at køre i

skidt pyt der står jo det er en GRUISE griner...gad vide om de så ved den ikke kan køre hurtigt fniiis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

SussieThyssen

mariaogmarcus skriver:

ja netop alt for dyre og viste lige manden den, suk må nøjes m fiatén øv bøv

ROFL....vi har også en Fiat
Men hvor ville det altså bare være skønt med den anden...*drømmende suk!*

Anmeld

26. oktober 2010

3xM

JulieE skriver:

Griner... Det er sjovt, som det kan påvirke   Synes de franske biler har mange fede detaljer.

Men, der er nu mange af replika modellerne der er fede... Den nye fiat 500 replika er så sød synes jeg

ha ha det er rigtigt, ja der er altså kommet rigtig mange nuttede små biler og rigtig feminine syntes jeg også de er

Anmeld

26. oktober 2010

3xM

SussieThyssen skriver:

ROFL....vi har også en Fiat
Men hvor ville det altså bare være skønt med den anden...*drømmende suk!*

ja det ville det godtnok fiatén er så min helt egen ( manden har sin egen fede st. car-øv) og den er en rigitig spand-men den kører mig da frem og tilbage men men men men ha ha ha ha

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

mariaogmarcus skriver:

ja det ville det godtnok fiatén er så min helt egen ( manden har sin egen fede st. car-øv) og den er en rigitig spand-men den kører mig da frem og tilbage men men men men ha ha ha ha

Vi har så en Fiat Weekend som fællesbil.
Den er nu også dejlig, så det er ok.

Anmeld

26. oktober 2010

betjenten

mariaogmarcus skriver:

skidt pyt der står jo det er en GRUISE griner...gad vide om de så ved den ikke kan køre hurtigt fniiis

Ja det er helt sikkert ikke en man skal køre langt i hver dag... Men ja til cruise er den for fed!!! Og ved ikke om den ved det

Anmeld

26. oktober 2010

JulieE

mariaogmarcus skriver:

ha ha det er rigtigt, ja der er altså kommet rigtig mange nuttede små biler og rigtig feminine syntes jeg også de er

Ja, der rigtig mange fine biler, jeg godt kunne se som ekstra lille bil  Men der er ikke råd (eller brug for) 2 bilerlige nu, så jeg er bare glad for vores Renault Megane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.