One born every minute …

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Marco2

Baagøe skriver:

Så kan jeg godt se den næste gang, mener du?

Ja. Normalt ser man "bare" fødsler Dybt fascinerende, men denne omgang er tough. Men sådan er det jo også engang imellem.

Så tror godt du kan se den næste gang.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Shibby

Izzi blev født i uge 23..17 uger for tidligt..

Anmeld

26. oktober 2010

Harkkert

Marco2 skriver:

Så ikke starten. Hvad uge blev Izzie født i?

hun blev født i uge 23..

syns det er hårdt at se på da jeg selv kun lige er 26+0 idag og jeg var indlagt for halvanden uge siden fordi lægerne var bange for at bebsen ville komme der..

puha..

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

Marco2 skriver:

Ja. Normalt ser man "bare" fødsler Dybt fascinerende, men denne omgang er tough. Men sådan er det jo også engang imellem.

Så tror godt du kan se den næste gang.

AG

Tak. Det vil jeg så gøre

Anmeld

26. oktober 2010

Marco2

Harkkert skriver:

hun blev født i uge 23..

syns det er hårdt at se på da jeg selv kun lige er 26+0 idag og jeg var indlagt for halvanden uge siden fordi lægerne var bange for at bebsen ville komme der..

puha..

Godt den stadig er derine. Er selv 25+5 og håber da også på den bliver derinde længe... Izzie er sååååå lille... puuh

Anmeld

26. oktober 2010

Mathilde

Ja det er ret barsk at se idag

Anmeld

26. oktober 2010

Harkkert

Marco2 skriver:

Godt den stadig er derine. Er selv 25+5 og håber da også på den bliver derinde længe... Izzie er sååååå lille... puuh

ja, både kæresten og jeg er også MEGET glade for at den blev der inde

men jeg ved at jeg ikke skal lave alt for meget de sidste uger, hvis jeg går ned til bageren skal der mindst 20 min. til at slappe helt af når jeg kommer hjem for der bider plukveerne.. så godt at kæresten er så skøn til at hjælpe

men noget godt kom der ud af  indlæggelsen, jeg lå på stue med VIPigen her inde fra.. vildt hyggeligt

Anmeld

28. oktober 2010

mommyforone

Hvor kan man se programmet hvis man ikke har kanal 4? Det er ikke at finde på nutv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.