hjemmelavet sygeplejerske hat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.806 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

angelwitch

hey allesammen

er der en af jer som ligger inde med, hvordan man kan lave sådan en selv? ville blive rigtig glad hvis en eller anden sad men ideen som de ville dele med mig , skal bruge den på lørdag til halloweenhygge, skal være en blodig syeplejerske men syntes ligesom hatten mangler heheh

knuz kamilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

otlitrom

Jeg har fundet et billede af en gammel "kappe" som vi kalder det, og udfra den tror jeg godt du kan klippe en model. Jeg ved den er lidt krøllet, men ideen får du da. Jeg ville bruge en størreslse der svarer til A4 ca....

Jeg har selv lavet en engang, og det er der ingen ben i. De to yderste flapper trækker du ind under den midterste, så kappen får form. Så kan du klipse det fast. Du kan evt. lave en rød kant forneden, eller et rødt kors på forsiden. Kappen kan fæstnes med hårnåle.

Håber det var en hjælp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2014

tina85

angelwitch skriver:

hey allesammen

er der en af jer som ligger inde med, hvordan man kan lave sådan en selv? ville blive rigtig glad hvis en eller anden sad men ideen som de ville dele med mig , skal bruge den på lørdag til halloweenhygge, skal være en blodig syeplejerske men syntes ligesom hatten mangler heheh

knuz kamilla

Hej. Ved godt det er et gammelt opslag, men ville bare hører hvilket maling du har brugt ? Jeg skal også til halloween fest og skal bruge "blod" ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.