Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aiiii, helt ærligt Line - jeg VIDSTE det bare!!!
Da jeg fik øje på din tråd for 2 sek. siden, tænkte jeg straks "det ER bare en dreng! det er ik en pige..." - og vupti!
Kæmpe tillykke!!!
Knus
Hvor er i søde allesammen
Det bliver fantastisk med sådan 2 varyler Det bliver hårdt, men jeg er OVERBEVIST om de får glæde af hinanden Om ikke andet så med tiden
Og tænkt sig så nemt det bliver for mor her, der er intet nyt der skal købes, jo søskendevognen, men den kom jo i hus takket være Ida
Mitzie: Du må aaaaaltid passe Liam, meeen tror du Alberte synes om det, til den tid
Ihhh søde, så fik du jo ret denne gang Du må altså lige opdatere mig mht. navn.... du ved hvor nysgerrig jeg er!
Tillykke med den lille prins i mavsen! Nummer 2 i rækken Meeeen det bliver Liam sikkert rigtig glad for, den lille bøf...
Tillykke
Line&Liam skriver: ..... En sund, rask, velskabt og helt efter gennemsnittet skøn DRENG! Og han var en værre bølle idag! Drillede JM efter alle kunsten regler, og hun kunne forsikre mig om det ikke var en stille og rolig fyr der lå derinde Det kunne jeg ellers godt have brugt Så summasummarum Charmebøffen Liam skal have en Lillebror bøf
..... En sund, rask, velskabt og helt efter gennemsnittet skøn DRENG!
Og han var en værre bølle idag! Drillede JM efter alle kunsten regler, og hun kunne forsikre mig om det ikke var en stille og rolig fyr der lå derinde
Det kunne jeg ellers godt have brugt
Så summasummarum Charmebøffen Liam skal have en Lillebror bøf
wwwweeeeeeeeeeehhhhuuuuuuuuuu tillykke med den lille drenge bøf.... øv så fik jeg ikke ret....
SKØNT Tillykke med lillebror-bøf
Der bliver da liv og glade dage i huset
Tillykke!
HVAD SKAL HAN SÅ HEDDE???
Knus Susanne
PS - Jeg vil OGSÅ ha en dreng
Bavianis skriver: Tillykke! HVAD SKAL HAN SÅ HEDDE??? Knus Susanne PS - Jeg vil OGSÅ ha en dreng
Indtil videre er vi nået til enighed om følgende:
Luca
Noah
Charlie
Villads
Kian
Sean
Så mulighederne er mange
Ser først den her tråd nu!!!!! Ih altså jeg er da osse bare ALTID the last to know.
Nej jeg vidste det godt og har vidst osse ønsket dig tillykke på FB
BTW så stemmer jeg på Villads eller Noah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128