kommer jeg helskindet igennem 1.reimesterhttp://www.baby.dk/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

joojoo

Hej alle I skønne mennesker derude... Jeg er gravid og i uge 8, tror jeg

Nu går jeg og er nervøs over at komme helskindet igennem 1.trimester uden nogle spontane aborter.

Har læst forskellige steder at nogle først har opdaget dig foster var dødt ved en scanning. Jeg tænker på hvordan det er muligt og hvilken form for abort det kan være? Bløder man ikke? og har de vildeste mavesmerter? Nogle som ved noget omkring lige det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Lise

Tillykke med graviditeten!

Man kan godt have et dødt foster i maven i flere uger uden at mærke noget i form af smerter eller blod.... Det kaldes vist en MA (Missed abortion).

Mit råd er at lad være med at læs for meget om det  Og tænk på alle de levende, raske, lækre unger der bliver født hele tiden. Jeg tænkte selv en del på aborter under min første graviditet, for syntes det skete hele tiden omkring mig, men jeg har været gravid to gange og har to børn, så det kan godt lade sig gøre at komme helskindet igennem både første, andet OG tredje trimester

Held og lykke!

Anmeld

26. oktober 2010

Low

joojoo skriver:

Hej alle I skønne mennesker derude... Jeg er gravid og i uge 8, tror jeg

Nu går jeg og er nervøs over at komme helskindet igennem 1.trimester uden nogle spontane aborter.

Har læst forskellige steder at nogle først har opdaget dig foster var dødt ved en scanning. Jeg tænker på hvordan det er muligt og hvilken form for abort det kan være? Bløder man ikke? og har de vildeste mavesmerter? Nogle som ved noget omkring lige det?

Jeg har aldrig tabe et foster men hvis du er meget nervøs så kan du betale dig til en tidlig scanning på en privatklinik

Anmeld

26. oktober 2010

joojoo

Ja. Jeg har en tid her på fredag til det. Den hedder tidlig scanning hvor termin bliver fastsat ca., hjertebevægelser, hjertelyd g med 2 billeder..  Men selv efter sådan en kan der jo godt ske ngt? Men synes også det er vildt at tænke at man først opdager ens foster er dødt til en scanning..

Anmeld

26. oktober 2010

joojoo

Lise skriver:

Tillykke med graviditeten!

Man kan godt have et dødt foster i maven i flere uger uden at mærke noget i form af smerter eller blod.... Det kaldes vist en MA (Missed abortion).

Mit råd er at lad være med at læs for meget om det  Og tænk på alle de levende, raske, lækre unger der bliver født hele tiden. Jeg tænkte selv en del på aborter under min første graviditet, for syntes det skete hele tiden omkring mig, men jeg har været gravid to gange og har to børn, så det kan godt lade sig gøre at komme helskindet igennem både første, andet OG tredje trimester

Held og lykke!

1000 tak for svar Lise Du har nok ret men det er nok fordi jeg skal til en scanning jeg selv betaler for fordi jeg ikke ved præcis hvor langt jeg er henne heh.. Hav en god dag begge to og tak endnu en gang

Anmeld

26. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Uhhh lad endelig være med at tænke over den slags. Man bliver fuldstændig bims i knolden Nyd du bare at du er gravid, der kommer bekymringer nok efter du har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.