puuuuuhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

sarahb

Jeg føler mig såååå højgravid at det er helt vildt.
Er 36+5 henne og denne graviditet er så meget hårdere end den første.
For det første så har den der iskas nerve i ballen sat sig fast. AV! Det har den været en uges tid eller 2 men det er blevet værre.
For det andet så gør min lænd mega ondt, avvvvv.
For det tredje har jeg så ondt i mit bækken og føler ikke jeg kan samle benene ordenligt uden det er mega ømt.. Fedt!
Og for det fjerde, ja så har jeg været i bygge rede humør idag, har udskudt og udskudt at gøre småtingene klar. Altså tøj, legetøj og baby ting. Men i dag OMG jeg gik amok, og nok også derfor min krop er mega øm og smadret nu. Jeg håber virkelig snart der sker noget, for er ved at være lidt træt af det.
Skal til jordemoder på mandag, på Isaacs fødselsdag så må vi se hvad hun siger...
Skal lige ha overstået min og isaacs fødselsdags fest på søndag.. ihh jeg glæder mig. Min BEDSTE fantastiske veninde tager hele vejen fra Esbjerg for at fejre os, det betyder bare ALT i verden.

Nå men lidt fra en højgravid utålmodig redebygger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

msax

Man skal passe på med at gå AMOK, det er så fandens hårdt bagefter. Jeg husker det alt for godt...

Håber du får en SUPER fødselsdag på søndag og du sørger for at lade de andre varde dig op og lader dig forkæle.

SMIL fra Mette

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

ja det er mega hårdt, igår lavede jeg ikke rigtig andet end at handle og lave mad og hente og bringe Isaac men lå med plukveer hvert 5 min om aftenen... Og i dag har jeg rigtig ondt i halsen og føler mig små syg. Blev også syg lige inden fødslen med isaac gik igang.. Men nu må vi se ER UTÅLMODIG

Anmeld

28. oktober 2010

Karo

Nu er der ikke længe til ham kommer

Det bliver da rigtig dejligt at få ham ud, så du kan få din krop tilbage, og ikke gå og have ondt mere. Husk at få hvilet engang imellem så du ikke får slit dig selv helt ned.

Rigtig god fødselsdag til dig og Issac.

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

Karo skriver:

Nu er der ikke længe til ham kommer

Det bliver da rigtig dejligt at få ham ud, så du kan få din krop tilbage, og ikke gå og have ondt mere. Husk at få hvilet engang imellem så du ikke får slit dig selv helt ned.

Rigtig god fødselsdag til dig og Issac.

tak søde..
Ja synes dælme det er hårdt, sidst sad jeg og samlede vores køkken og var helt fit for fight, men denne gang er min krop godt nok en smule rusten..

Anmeld

28. oktober 2010

Karo

sarahb skriver:

tak søde..
Ja synes dælme det er hårdt, sidst sad jeg og samlede vores køkken og var helt fit for fight, men denne gang er min krop godt nok en smule rusten..

Du har jo også Issac denne gang, som jo også skal have noget opmærksomhed, og det tager jo også på kræfterne. Jeg syndes også anden gang var være, tilgengæld var fødslen meget nemmere

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

Karo skriver:

Du har jo også Issac denne gang, som jo også skal have noget opmærksomhed, og det tager jo også på kræfterne. Jeg syndes også anden gang var være, tilgengæld var fødslen meget nemmere

det håber jeg så meget den er..
16 timer sidst må godt blive bare halveret.. hihi

Anmeld

28. oktober 2010

Karo

sarahb skriver:

det håber jeg så meget den er..
16 timer sidst må godt blive bare halveret.. hihi

Mon ikke den gør det.

Jeg gik fra 30 timer med Marcus til 6 timer med Ida.

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

det lyder helt fantastisk

Anmeld

28. oktober 2010

oo

oho, hvor er det lækkert at sidde her og kunne sige "nej, hvor kan jeg huske det" men det kan jeg selvfølgelig godt, og fårk det er bare ikke sjovt til sidst  skal vi krydse for fødsel mandag? eller har du brug for mere tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.