1 Lægebesøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Anonym trådstarter

e r pinlig over min højde derfor ano :s

Jeg har været til 1 læge besøg idag. - jeg fik taget nogen blodprøver, vejet, blodtryk og mærket på ind i.

- min læge fortæller så at når man er under 1.50 er risikoen for kejsersnit større, og jeg ville derfor blive hold eksta øje med op til terminen for det er ikke sikkert mit bækken kan "åbne" sig og så noget med knoglerne.- hvilket jo selvf er en go ting at blive holdt øje med,  men bliver simpelthen mere og mere nervøs for at være gravid, bliver det så eksta hårdt og smerte fuldt for mig at være højgravid osv ? eller ?  - er ved at være lidt angst.

- ved godt at jeg er lille, men kan ikk gør for det :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

DK

Ejjj come on!! Du skal da ikke være flov over din højde! Altså... det er da så endeligt ligegyldigt om man er 1.30 eller 1.90!!!

Naturligvis kan jeg kan se at det kan blive træls for dig rent fødselsmæssigt hvis der er sådanne problemer forbundet med fødsel/graviditet osv. Men være flov over din højde!! EJJJ!!!

Knus og kæmpe krammer herfra!

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Anonym skriver:

e r pinlig over min højde derfor ano :s

Jeg har været til 1 læge besøg idag. - jeg fik taget nogen blodprøver, vejet, blodtryk og mærket på ind i.

- min læge fortæller så at når man er under 1.50 er risikoen for kejsersnit større, og jeg ville derfor blive hold eksta øje med op til terminen for det er ikke sikkert mit bækken kan "åbne" sig og så noget med knoglerne.- hvilket jo selvf er en go ting at blive holdt øje med,  men bliver simpelthen mere og mere nervøs for at være gravid, bliver det så eksta hårdt og smerte fuldt for mig at være højgravid osv ? eller ?  - er ved at være lidt angst.

- ved godt at jeg er lille, men kan ikk gør for det :p

Du skal absolut ikke være flov over din højde søde ano!

Jeg har en veninde der er 151 høj. Hun fik PK da hun skulle føde sin søn, men det er pga af sygdom og ikke højden..

Hendes graviditet gik fint, det var en lille mus der kom ud på 2325 gr. Men som lægerne sagde til hende, hun kunne ikke forvente en stor baby, når hun selv var lille :-D

Anmeld

26. oktober 2010

Mka

Tror at enten er man uheldig eller heldig som gravid, høj som lav  Men altså der er selvfølgelig ikke så meget plads i din lille mave, som der er i en højre overkrop.

Hilsen en lille lort på 1,52.

( Min læge nævnte ikke noget særligt med min højde i uge 8, andet end at hun ikke regnede med jeg blev så stor, da jeg er en lav pige)  Men er nu allerede godt stor, og tung synes jeg.

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

- Tak for alle jeres søde svar . - så jeg skal bare tag det ganske roligt ? ..

- Tror det gjorde mig nervøs, den måde min læge fik tingene sagt, og så at han griner af min vægt og højde, som om det forkert af mig og blive gravid .. glæder mig til at få ny læge, som kan berolige mig bedre, hvis i forstår.

- ved godt at jeg ikke ville få en baby på 3kg. - min mor er 155 og fik en dreng på 2755g. og kun fødte selv , en nem fødsels.

kæmpe knus til alle jer søde mennesker

Anmeld

27. oktober 2010

VictorsMoar

Anonym skriver:

- Tak for alle jeres søde svar . - så jeg skal bare tag det ganske roligt ? ..

- Tror det gjorde mig nervøs, den måde min læge fik tingene sagt, og så at han griner af min vægt og højde, som om det forkert af mig og blive gravid .. glæder mig til at få ny læge, som kan berolige mig bedre, hvis i forstår.

- ved godt at jeg ikke ville få en baby på 3kg. - min mor er 155 og fik en dreng på 2755g. og kun fødte selv , en nem fødsels.

kæmpe knus til alle jer søde mennesker

Jeg er selv 1,53 og ud kom dejlige Victor på 3800 gram. Så fordi man er lille, kan man godt få en "stor" baby Han kom ud ved AKS.

Anmeld

27. oktober 2010

Anonym trådstarter

VictorsMoar skriver:

Jeg er selv 1,53 og ud kom dejlige Victor på 3800 gram. Så fordi man er lille, kan man godt få en "stor" baby Han kom ud ved AKS.

Hvorfor blev det til et AKS? - min læge sir over 3kg, så får jeg ikk selv lov.

- har du en dejlig graviditet ellers?

Anmeld

1. november 2010

VictorsMoar

Anonym skriver:

Hvorfor blev det til et AKS? - min læge sir over 3kg, så får jeg ikk selv lov.

- har du en dejlig graviditet ellers?

Han lå en smule skævt med hovedet, så han kunne ikke komme helt ned. Fik dog lov at presse i ½ times tid, men læge og jordmoder besluttede så et AKS -hvilket var helt fint med mig

Jeg havde en SKØN graviditet.

Al held og lykke til dig

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

VictorsMoar skriver:

Han lå en smule skævt med hovedet, så han kunne ikke komme helt ned. Fik dog lov at presse i ½ times tid, men læge og jordmoder besluttede så et AKS -hvilket var helt fint med mig

Jeg havde en SKØN graviditet.

Al held og lykke til dig

Hvad så bagefter ? hvordan gik det der ?

håber også jeg er heldig med min graviditet og at jeg får en pks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.