Moderkageprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

S.Maria

Jeg var idag til NF og alt så fint ud. Den lille hoppede og dansede Den havde en fin lille nakkefold på 0,9 men min blodprøve gjorde at jeg fik en risikovudering på 1:92, så valgte og sige ja til en moderkageprøve som jeg så skal have foretaget på mandag. Er en lille smule bange for at der er noget galt med den lille, og at jeg skal abortere, da der er 1% chance for det ved sådan en prøve....

Er der nogen af jer der har fået foretaget sådan en prøve og hvad blev jeres resultater?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Lotte14

S.Maria skriver:

Jeg var idag til NF og alt så fint ud. Den lille hoppede og dansede Den havde en fin lille nakkefold på 0,9 men min blodprøve gjorde at jeg fik en risikovudering på 1:92, så valgte og sige ja til en moderkageprøve som jeg så skal have foretaget på mandag. Er en lille smule bange for at der er noget galt med den lille, og at jeg skal abortere, da der er 1% chance for det ved sådan en prøve....

Er der nogen af jer der har fået foretaget sådan en prøve og hvad blev jeres resultater?

Jeg fik lavet en fostervandsprøve da jeg var for langt henne til at få lavet en moderkagebiopsi, men det foregår stort set på samme måde. Jeg synes ikke at det gjorde ondt, men det var da en smule ubehageligt. Jeg fik tallene 1:20 også pga. min blodprøve. Alt så/ser fin ud her, og jeg venter en sund og rask dreng.

Held og lykke.  for at det hele ser fin ud hos jer også.

//Charlotte 27+6

Anmeld

26. oktober 2010

maria_wlt

S.Maria skriver:

&#

Er der nogen af jer der har f229;et foretaget sådan en prøve og hvad blev jeres resultater?

Jeg har fået lavet 2 på en gang.. Pga min ene tvilling havde rygmarvsbrok..

Du skal bare huske at slappe rigtig godt af i maven, men ellers gør det faktisk ikke ret ondt og det tager ingen tid..

Anmeld

26. oktober 2010

maria_wlt

maria_wt skriver:

Jeg har fået lavet 2 på en gang.. Pga min ene tvilling havde rygmarvsbrok..

Du skal bare huske at slappe rigtig godt af i maven, men ellers gør det faktisk ikke ret ondt og det tager ingen tid..

Kan se at du skal føde på OUH... Jeg fik den også lavet derinde.. De er ski' søde derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.