hvad er det? udslæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Ok.. Ved godt hvor det er

okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Pikku Myy

Nu kan jeg se du skriver at hun lige har fået remoulade. Min søn bliver også helt rød omkring munden når han spiser visse fødevarer, herunder remoulade. Det er kun rødt -altså ikke hævet- og forsvinder igen i løbet af et par timer.

Jeg ved ikke om det er det samme hos din datter. Jeg synes lidt det ser ud til at det røde er lidt hævet hos hende...?

Vores læge siger det er fødevareintolerans. Jeg har ikke rigtig undersøgt hvad det helt præcis er, men vores erfaring er at det ikke betyder noget så længe vi ikke overdriver.

Anmeld

26. oktober 2010

Mormilla

Sådan ser min søn ud omkring munden når han spiser remolade ketchup og div ting...

Anmeld

26. oktober 2010

Chalala85

Astasmor skriver:

jeg opdagede lige for 10 minutter siden at min datter har det her røde udslæt ligne noget om munden?
hvad kan det være?

og hvad kan man gøre ved det?

Min søn får det hvert år ved denne tid og hele vinteren. Han får fed salve på efter sit bad om aftnen og det hjælper

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

Astasmor skriver:

jeg opdagede lige for 10 minutter siden at min datter har det her røde udslæt ligne noget om munden?
hvad kan det være?

Omskiftning af vejrliget eller eksem vil være mit bud Ellers få lægen til at se på det

Anmeld

26. oktober 2010

NinaNymannMadsen

pokulati skriver:

Nu kan jeg se du skriver at hun lige har fået remoulade. Min søn bliver også helt rød omkring munden når han spiser visse fødevarer, herunder remoulade. Det er kun rødt -altså ikke hævet- og forsvinder igen i løbet af et par timer.

Jeg ved ikke om det er det samme hos din datter. Jeg synes lidt det ser ud til at det røde er lidt hævet hos hende...?

Vores læge siger det er fødevareintolerans. Jeg har ikke rigtig undersøgt hvad det helt præcis er, men vores erfaring er at det ikke betyder noget så længe vi ikke overdriver.

okay hun har abre aldrig reageret sådan på remolade før så tror ikk det kan være det. kan se det er væk nu også så det har nok bare været noget hun spiste

Anmeld

26. oktober 2010

SiljasMor

Min datter får det når hun spiser remulade fx. Så det får hun ikke

Anmeld

26. oktober 2010

NinaNymannMadsen

SiljasMor skriver:

Min datter får det når hun spiser remulade fx. Så det får hun ikke

okay... det har asta aldrig haft før så tror ikk det er det men kan jo ikk vide sig sikker... det er dog væk nu

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Det kan være kulde, eller hvis hun lige har spist tomat, citrusfrugter eller kanel... Det ser ikke farligt ud. Hvis hun begynder at hæve eller virker utilpas så skal du reagerer. Vask godt og kom en fed creme på

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

Astasmor skriver:

hvad kan det være?

Jeg ville købe en bøtte vaseline og så smøre et tyndt lag rundt om munden efter behov..men især når den bette skal ud i vejr og vind.
Det har jeg altid brugt til mine.
og så skal de vendes af med at gå og sutte på ting og sager og slikke sig selv om munden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.