stress = for hurtig fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

LenaJohansen

Nu har jeg hørt flere sige at når man har en tendens til at stresse, så kan man risikere at føde for tidligt. 

Har i nogen erfaringer med det ? Selv oplevet at føde for tidligt pga stress ?

Jeg stresser utrolig meget for tiden, og den kan mærkes på min puls, den er konstant høj, min JM siger heldigvis at det ikke går ud over lillepigen i maven.

Jeg er i uge 35+5, så hvis jeg fødte nu ville der jo ikke være nogen fare.

Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

LRJ

LenaJohansen skriver:

Nu har jeg hørt flere sige at når man har en tendens til at stresse, så kan man risikere at føde for tidligt. 

Jeg stresser utrolig meget for tiden, og den kan mærkes på min puls, den er konstant høj, min JM siger heldigvis at det ikke går ud over lillepigen i maven.

Tak på forhånd

Jeg stressede Utroligt meget i min graviditet OG gik os i Fødsel  i uge 27+, men blev stoppet, så det kan godt ske, Men fødte selv i uge 39+4

Anmeld

26. oktober 2010

Palaja

Jeg var også utroligt stresset under graviditeten. Desuden kunne jeg slet ikke holde mig i ro, og lavede måske nok lidt mere end jeg burde Fødte 37+2, men har ingen anelse om om det er fordi jeg var stresset. Lille pigen vejede da også 3480 g, så ikke nogen lille bøvs selvom hun kom lidt tidligt.

Anmeld

26. oktober 2010

Mia&Allan

LenaJohansen skriver:

Tak på forhånd

Hmm selvfølgelig skal man passe på, men også med måde....! Jeg stressede ekstremt meget de sidste 3måneder af min graviditet, da vi købte et ældre hus som skulle totalt renoveres inden prinsessen kom til verden, jeg fødte alligevel først 41+1.... Selvfølgelig skal det stoppes hvis det er for tidligt, men jeg tror på kroppen starter når den og bebs er klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.