Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
82 timer???! er det overhovedet muligt ?
stort tillykke med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke tillykke tillykke
Anneiris skriver: Hehe Åhh det var nu en hård omgang må jeg indrømme.. Men hold kæft hvor er hun bare hele værd! Hun er simpelthen det bedste der er sket i mit liv. (FB?, hvad betyder det? )
Hehe Åhh det var nu en hård omgang må jeg indrømme.. Men hold kæft hvor er hun bare hele værd! Hun er simpelthen det bedste der er sket i mit liv.
(FB?, hvad betyder det? )
FB = Fødselsberetning
Maggieh skriver: 82 timer???! er det overhovedet muligt ? stort tillykke med hende
Ja, det kan jeg nu skrive under på!! Hehe.. Tak
Anneiris skriver: Ja, det kan jeg nu skrive under på!! Hehe.. Tak
guud, håber det går hurtigere her :b hehe
men altså, veer mener du så sådan slemme plukveer eller rigtige veer i 82 timer ? :b
Man er først i fødsel når man er 3 cm åben - og jordemoderen tæller først fødslens længde efter de 3 cm. Indtil da er man "bare" i begyndende fødsel og det kan man jo være i dage/uger.
Men stort tillykke med prinsessen
Anneiris skriver: Jaaa, den 16 oktober klokken 10.17 fødte jeg Jasmina Min lille prinsesse, hun vejede 4166, og var 53 lang. Efter 9 dage kom sundhedsplejersken og dér vejede Jasmina 4300!!
Jaaa, den 16 oktober klokken 10.17 fødte jeg Jasmina
Min lille prinsesse, hun vejede 4166, og var 53 lang. Efter 9 dage kom sundhedsplejersken og dér vejede Jasmina 4300!!
Stort tillykke med hende Glæder os til FB og billeder Knus Sussie 37+3 (som er utålmodig )
Stort tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128