kan ikke helt selv styrre når jeg skal tisse.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Mother-love

hejsa.

Jeg kan godt nogen gange komme til at tisse lidt hvis jeg f.eks kaster op eller hoster, altså når der komme tryk på. og jeg kan bestemt ikke holde mig hele natten, vågnet et par gange i løbet af natten hvor jeg er nødtil at skal ud og tisse. ( ikke at jeg har tisset i sengen) men er squ bange for jeg en dag før.   nogen af jer der har oplevet det samme?

jeg er kun 7+5 henne. så synes det er ret tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

LRJ

michelledam skriver:

hejsa.

Jeg kan godt nogen gange komme til at tisse lidt hvis jeg f.eks kaster op eller hoster, altså når der komme tryk på. og jeg kan bestemt ikke holde mig hele natten, vågnet et par gange i løbet af natten hvor jeg er nødtil at skal ud og tisse. ( ikke at jeg har tisset i sengen) men er squ bange for jeg en dag før.   nogen af jer der har oplevet det samme?

jeg er kun 7+5 henne. så synes det er ret tidligt.

Jep Sådan havde jeg det fra Jeg Fornemmende jeg nok var gravid til 2 mdr efter fødslen

Jeg skulle op mindst 6 gange i løbet af en nat

Anmeld

26. oktober 2010

Mother-love

Lone H. skriver:

Jep Sådan havde jeg det fra Jeg Fornemmende jeg nok var gravid til 2 mdr efter fødslen

Jeg skulle op mindst 6 gange i løbet af en nat

synes altså ikke det er fedt. nu har jeg kun prøvet at tisse lidt imens jeg har været herhjemme. men vil da næsten ikke tør og hoste eller lign. når jeg ikke var hjemme sæt jeg tissede i bukserne. ville synes det var såååå pinligt.

Anmeld

26. oktober 2010

VIPpigen

Ork... Helt normalt. Det startede også tidligt her, og bliver ikke bedre jo længere hen du kommer. Her er jeg oppe ca hver time til 1½, og kl 7 gider jeg ikke mere og står op. Så se det som træning til den lille kommer, det gør jeg, og så husk dine middagslur hvis du syntes du er alt for træt.

Anmeld

26. oktober 2010

Mother-love

VIPpigen skriver:

Ork... Helt normalt. Det startede også tidligt her, og bliver ikke bedre jo længere hen du kommer. Her er jeg oppe ca hver time til 1½, og kl 7 gider jeg ikke mere og står op. Så se det som træning til den lille kommer, det gør jeg, og så husk dine middagslur hvis du syntes du er alt for træt.

hehe nåhh ja sådan kan man nu også godt se på det.. men det er ikke så meget det med at jeg skal stå op om natten og på toilet det er mere det med at jeg kan tisse i bukserne ved et host, nys eller opkast. (hvilket jeg døjer meget med for tiden.)

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Det er meget normalt at man skal rende sådan på toilettet - og det bliver ikke bedre... 

Anmeld

26. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Du skal have gang i nogle knibeøvelser! Det er mere "normalt" at komme til at tisse lidt i bukserne, når man er længere henne, men at  du har problemet allerede nu kunne altså tyde på, at din bækkenbund ikke er stærk. Så knib, knib, knib!!! 

Anmeld

26. oktober 2010

Mother-love

SeptemberBaby skriver:

Du skal have gang i nogle knibeøvelser! Det er mere "normalt" at komme til at tisse lidt i bukserne, når man er længere henne, men at  du har problemet allerede nu kunne altså tyde på, at din bækkenbund ikke er stærk. Så knib, knib, knib!!! 

okay det var da ikke så godt... jamen så må jeg knibe knibe og atter knibe.

Anmeld

26. oktober 2010

Frk. Himmelblå

michelledam skriver:

okay det var da ikke så godt... jamen så må jeg knibe knibe og atter knibe.

Ja, der er desværre ikke andet for. Lav nogle øvelsestidspunkter et par gange om dagen, og husk så altid at knibe netop når du kan mærke et nys/host være på vej, når du løfter noget tungt, og når du griner.

Jeg døjer selv lidt med det under denne graviditet, og det er slet ikke rart, at man kan risikere at tisse i bukserne, hvis man nyser (selvom manden synes, det er hylemorsomt &nbsp. Jeg har ellers gået til Godtved-gymnastik efter min seneste fødsel, men tror alligevel ikke lige, min krop var helt klar til graviditet nr. 2 bare 5 mdr. efter den første .

Der er vist nok (stadig) knibeprogrammer (film) på gynzone.dk, om end de er mere henvendt til kvinder, som netop har født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.