:( Hvordan holder man modet oppe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Gyllibik

Jeg har hele tiden fornemmet, at jeg ville føde lidt før tid, men nu er jeg 40+2, og lille prinsen hygger sig stadig i sin hule.

Jeg var ved jm igår og fik afvide, at han sidder ikke fast med hovedet. Han blev skønnet til at veje 3500.

Det var bare så hårdt at tale om igangsættelse, og hornår man skulle ringe ind for at få en tid.

Håber inderligt jeg føder inden, vil så gerne have lov at panikke og mærke de pludselige smerter

Idag har jeg bare ikke orket noget, bare lagt på sofaen og håbet på smerter´.

Ihhh, synes det er surt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

wildcats

altså det siges jo at bl.a. sex kan fremme en fødsel, vistnok noget med de stoffer kroppen danner, måske kan det hjælpe dig

Anmeld

26. oktober 2010

Gyllibik

Har jeg godt hørt, synes bare ikke at det er rart På en eller anden måde synes jeg baby er for tæt på.

Anmeld

28. oktober 2010

2babygirls

Gyllibik skriver:

Jeg har hele tiden fornemmet, at jeg ville føde lidt før tid, men nu er jeg 40+2, og lille prinsen hygger sig stadig i sin hule.

Jeg var ved jm igår og fik afvide, at han sidder ikke fast med hovedet. Han blev skønnet til at veje 3500.

Det var bare så hårdt at tale om igangsættelse, og hornår man skulle ringe ind for at få en tid.

Håber inderligt jeg føder inden, vil så gerne have lov at panikke og mærke de pludselige smerter

Ihhh, synes det er surt

Uhh kan godt forstå dig.. Bare få slappet en masse af, så du er klar uanset om du bliver sat igang eller selv går i fødsel..

Tror ikke på nogen af myterne. Var en rigtig doven fis den weekend Madeleine kom, selvom flere opfordrede til gåture, sex og aaaaalt muligt andet.. Er glad for at jeg sparede på kræfterne, når nu min fødsel tog en evighed.

Knus

Anmeld

28. oktober 2010

Gyllibik

Tina&Martin skriver:

Uhh kan godt forstå dig.. Bare få slappet en masse af, så du er klar uanset om du bliver sat igang eller selv går i fødsel..

Tror ikke på nogen af myterne. Var en rigtig doven fis den weekend Madeleine kom, selvom flere opfordrede til gåture, sex og aaaaalt muligt andet.. Er glad for at jeg sparede på kræfterne, når nu min fødsel tog en evighed.

Knus

Prøver virkeligt at slappe af, men der er så svært at finde ro psykisk. Jeg kan ikke vente længere, og er blevet sådan lidt trist over det. Føler mig bare så klar på alle måder, og kan slet ikke forstå han ikke vil ud endnu.

Meeenn, han får jo sin vilje, for jeg kan i hvert fald ikke så meget.

Venter utålmodigt

Anmeld

28. oktober 2010

Magsen

Gyllibik skriver:

Ihhh, synes det er surt

ved hvordan du har det .. er selv 40+3 idag ..

Anmeld

28. oktober 2010

2babygirls

Gyllibik skriver:

Prøver virkeligt at slappe af, men der er så svært at finde ro psykisk. Jeg kan ikke vente længere, og er blevet sådan lidt trist over det. Føler mig bare så klar på alle måder, og kan slet ikke forstå han ikke vil ud endnu.

Meeenn, han får jo sin vilje, for jeg kan i hvert fald ikke så meget.

Venter utålmodigt

var såå sikker på jeg ville ende med igangsættelse, og var 110% sikker på at hun i hvert fald IKKE kom den weekend, men pludselig så kom der bare veer...

Sender dig en masse ve-støv og tanker og håber han snart kommer ud til jer !!!

Anmeld

28. oktober 2010

Gyllibik

Maggieh skriver:

ved hvordan du har det .. er selv 40+3 idag ..

Ville gerne sende dig lidt vestøv, men har desværre intet jeg kan sende.

Men jeg kan sende dig et

Anmeld

28. oktober 2010

Gyllibik

Tina&Martin skriver:

var såå sikker på jeg ville ende med igangsættelse, og var 110% sikker på at hun i hvert fald IKKE kom den weekend, men pludselig så kom der bare veer...

Sender dig en masse ve-støv og tanker og håber han snart kommer ud til jer !!!

Tænker også om jeg gætter for mange datoer. Måske jeg bare skulle lade vores prins være, og så kan han komme pludseligt når han vil.

Mærker den mindste bevægelse og prikken i maven, og håber hele tiden det er begyndende veer. Men skuffer desværre mig selv hver gang.

Anmeld

28. oktober 2010

Magsen

Gyllibik skriver:

Ville gerne sende dig lidt vestøv, men har desværre intet jeg kan sende.

Men jeg kan sende dig et

hehe..

og sender dig et stort tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.