Vil lige vise jer vores hus:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

ChatH

Nu har jeg fået knipset et par billeder af huset så vil lige vise jer dem. rodet på værelserne må i tage med

KNUS

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

grinbidderen

Hold da op hvor er det bare flot og rigtig hyggeligt ser det ud syntes jeg.. Hvordan ser huset ud ude fra??

Anmeld

26. oktober 2010

ChatH

grinbidderen skriver:

Hold da op hvor er det bare flot og rigtig hyggeligt ser det ud syntes jeg.. Hvordan ser huset ud ude fra??

tak søde

jeg får lige taget et billede senere af det udefra

Anmeld

26. oktober 2010

TbCp

Nej hvor er det bare lækkert!!!!

Forøvrigt, når man bestiller de der wall-stickers over nettet hvordan får man dem så? Skal man selv sætte hvert bogstav fast på væggen 1 for 1 eller?

Anmeld

26. oktober 2010

JustAnotherName

Årrhhhh jarhh, hvor bor i bare drøn-lækkert!

Anmeld

26. oktober 2010

ChatH

TbCp skriver:

Nej hvor er det bare lækkert!!!!

Forøvrigt, når man bestiller de der wall-stickers over nettet hvordan får man dem så? Skal man selv sætte hvert bogstav fast på væggen 1 for 1 eller?

Tak søde

der hvor jeg har bestilt det får man det i ord. og så piller man folien af sætter det på væggen og skraber med sådan en plastik dims og trækker plastikket af og så sidder det der SÅ nemt og så fedt

Anmeld

26. oktober 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Årrhhhh jarhh, hvor bor i bare drøn-lækkert!

Tak er også virkelig begyndt at nyde det og tager mig selv i at rydde lidt for meget op hele tiden. hi hi men elsker når her pænt oven på alt vores bygge rod!

Kæmpe

Anmeld

26. oktober 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Tak søde

der hvor jeg har bestilt det får man det i ord. og så piller man folien af sætter det på væggen og skraber med sådan en plastik dims og trækker plastikket af og så sidder det der SÅ nemt og så fedt

Smart når det er i hele ord! Jeg laver dem jo selv og der er det bogstav for bogstav... det tager godt nok lang tid at hænge dem op!

Anmeld

26. oktober 2010

ChatH

TbCp skriver:

Smart når det er i hele ord! Jeg laver dem jo selv og der er det bogstav for bogstav... det tager godt nok lang tid at hænge dem op!

okay hvor er du altså kreativ Jeg er gået helt i stå med alt mit kreative, men må igang med at sy igen som alle jer andre

Anmeld

26. oktober 2010

Vingummien

Det ser da rigtig lækkert ud, og rigtig godt med plads og rod skal der være på et børneværelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.