Er i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Micch

Hej piger.

min kæreste og jeg har igennem et år nu prøvet og blive gravid uden held. vi er begyndt og ha lidt knas på hjemmefronten og jeg er sådan i tvivl om vi skal fortsætte med PB eller om det skal sættes på pause.

Mangler gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Maja!

Micch skriver:

Hej piger.

min kæreste og jeg har igennem et år nu prøvet og blive gravid uden held. vi er begyndt og ha lidt knas på hjemmefronten og jeg er sådan i tvivl om vi skal fortsætte med PB eller om det skal sættes på pause.

Mangler gode råd.

hvis du ikke er sikker på jeres forhold ville jeg helt sikkert sætte PB på pause...

nu ved jeg jo ikke hvad jeres problemer er, men kunne man forstille sig at i begge er fustreret over at i ikke er blevet gravide endnu? og det er med til at skabe lidt problemer?

Uanset hvad det er og hvad du beslutter så held og lykke, håber det hele ender godt

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Jeg ville også sætte PB på pause og så få styr på det på hjemmefronten først... ;)

Anmeld

26. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Micch skriver:

Hej piger.

Mangler gode råd.

Heej . 

Jeg tror os jeg ville sætte PB på pause , i den form at i ikk direkte prøver men bare har sex når i har lyst , så tror jeg det nok skal ske en dag . 

De udover så få arbejdet på jeres problemer imens , da det godt kan være rigtig hårdt at være gravid for forholdet . 

- Men rigtig meget held og lykke med det hele hvad enden jeres beslutning bliver .. 

Anmeld

26. oktober 2010

Chalala85

Helt klart pause inden i går videre.. Detr er vigtigt hjemmefronten er i tip top inden man skal have en bes.. der kan hurtigt komme endnu flere gnidninger hvis ikke man er ok på hjemmefronten inden

Anmeld

26. oktober 2010

Micch

Tak for jeres svar. vil helt klart tænke over det. men står også i den sitiaution at jeg så frygtelig gerne vil ha et barn som ung mor. og ved at jeg godt kan klare opgaven selv hvis det sku gå galt i sidte ende. så følger mig bare på dybt vand..

Anmeld

26. oktober 2010

N&J

Jeg ville som de andre sige at du skulle sætte det på pause, også for at tage presset af, og se om det hjælper på situationen, men i høj grad også fordi der ikke bliver mindre problemer ved at få et barn, men måske er det bare presset af at det ikke er sket endnu, der gør at I er mere sensitive omkring andre ting derhjemme... 

det at være enlig mor er hårdt hårdt arbejde, især hvis du samtidig skal kæmpe med følelsesmæssige ting, fordi I går fra hinanden... 

Anmeld

26. oktober 2010

SoffiLine

hej min tøs, jeg ved du vælger det rigtige & det der er bedst for dig! håber snart vi ses! 

Anmeld

26. oktober 2010

Louisiana

Micch skriver:

Tak for jeres svar. vil helt klart tænke over det. men står også i den sitiaution at jeg så frygtelig gerne vil ha et barn som ung mor. og ved at jeg godt kan klare opgaven selv hvis det sku gå galt i sidte ende. så følger mig bare på dybt vand..

Det er fint, at du gerne vil være ung mor - det er jeg også selv - men er du sikker på, at du vil ha' et barn med én du er usikker på, om du overhovedet vil blive sammen med? Du må også huske, at du gør barnet til 'skilsmissebarn', og det er bestemt ikke optimalt. Det er en stor beslutning at tage på dit barns vegne...

Alt dette er sagt i den bedste mening, det håber jeg du forstår

Uanset ønsker jeg dig held og lykke

Anmeld

26. oktober 2010

Micch

Louisiana28 skriver:

Det er fint, at du gerne vil være ung mor - det er jeg også selv - men er du sikker på, at du vil ha' et barn med én du er usikker på, om du overhovedet vil blive sammen med? Du må også huske, at du gør barnet til 'skilsmissebarn', og det er bestemt ikke optimalt. Det er en stor beslutning at tage på dit barns vegne...

Alt dette er sagt i den bedste mening, det håber jeg du forstår

Uanset ønsker jeg dig held og lykke

forstår dig udemærket. og har selv haft tanken om at ha et skillesmisbarn da jeg selv er det og synes ikk det var lige sjovt altid. men vil hellere at der er en far for barnet end at det er kommet via en doner. så er så meget i tvivl om hvad jeg skal gør da jeg synes at der er positivt og negativt ved alle valg der er og tag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.