Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
termostøvler og viinterstøvler??
-Anja pylremor?? Ravnemor??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver: termostøvler og viinterstøvler?? -Anja pylremor?? Ravnemor??
Ja Begge mine (6½ og knap 4) har ihvertfald fået deres vinterstøvler på. de har ikke termostøvler, men vinterstøvlerne er i brug. Synes det efter hånden er rimelig koldt
Mikkel render rundt med vinterjakke og støvler med for
Vare ikk længe før der skal kigges på flyverdragte
NEJ-du er hverken pyller eller ravnemor..Fornuftig mor
Lætrke har i dag fået overtræksbukserne og vinterstøvlerne Der var frost i morges her, og så skal hun have dem med. Men kan godt se at det nok er lige varmt nok i løbet af dagen.
Hmmm, måske om morgenen.
Mine børn har stadig sko på (Og Jeppe har staig halv korte bukser på. Hans valg).... Synes det er for varmt med vinterstøvlerne nu... Det er 8-10 grader... Men over vejer en overgangssko....
Heidi B skriver: Hmmm, måske om morgenen. Mine børn har stadig sko på (Og Jeppe har staig halv korte bukser på. Hans valg).... Synes det er for varmt med vinterstøvlerne nu... Det er 8-10 grader... Men over vejer en overgangssko....
Eller tykke sokker i de eksisterende gummirøjser??
Her har de begge vinterstøvler og tyk jakke på det er jo møj koldt om morgen og de er 6½ og 3
Stumpen skriver: Eller tykke sokker i de eksisterende gummirøjser??
Kan man da også Mine unger har vinterstøvler og -jakke rpå om morgnen, men de har både flyverdragter og regntøj +tyk trøje og røjsere+ strikke sokker i hhv børnehave og frit. Nogle dage er der jo lunt om eftermiddagen
Altså min datter har også tyk jakke på, men kom først til at tænke på lidt tykkere støvler i morges..
Men tak for svar, kan godt se at jeg er bagefter nogen steder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128